WP

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

Guest

WP

Post#1 » Sat May 13, 2006 5:33 pm

Eerst en vooral, een schitterend idee Wim. Der wordt veel te veel agauw "gefixed" omdat er geen overleg is tussen de studenten.

Dan nu, om ff met de deur in huis te vallen. Wat is het verhaal over de praktijk les van WP ? De Frankie stuurde nogal nen boze mail... Maar ik weet eigentlijk helemaal niet waar die het over had. K was dan ook niet in de les vorige week, spijtig... :roll: . Was dat met recht en reden dat die moeilijk deed ?

Groeten

J.

wem
Posts: 93
Contact:

Post#2 » Sat May 13, 2006 5:46 pm

Uit de reacties die ik al gehoord heb, weet niemand juist vanwaar den toon uit da bericht kwam, ofwel hebbe de meeste den toon van die mail verkeerd geïnterpreteerd.

Hoe het voor ons was:
Er was normaal gezien les om 13.30 les. Het is ons ook ter ore gekomen dat hij die week al geen les had gegeven, en waren dus ook niet zo verbaasd, dat hij niet kwam opdagen.
Wij hebben er een academisch kwartier gewacht, en zijn daarna elks onze weg gegaan, na de oplossingen van opgave 5 in zijn bakje te zijn gaan leggen.

We hebben met een aantal ginder nog rondgelopen (op zoek naar andere assistenten) en hebben hem onderwege ook niet zien opdagen.

Vandaar dat wij zijn reactie ook niet direct begrijpen.

Guest

Post#3 » Sat May 13, 2006 6:13 pm

Ik was van de week op zijn bureau geweest, maar daar zeiden ze dat zijn vrouw bevallen was, en dat hij zeker voor donderdag niet terug zou zijn.

Misschien van daar dat hij al enkele malen geen les had kunnen geven.

Guest

laatste les wp

Post#4 » Sat May 13, 2006 8:56 pm

Juu,
zeg over wp gesproken, wanneer gaan wij die laatste les laten doorgaan?
Want normaal heb ik wel les die middag van 14:20 tot 15:30.
Niet dat we perse moeten komen naar wp, maar ik zou er toch graag zijn. Want het is dan ook de allerlaatste les en mss valen er wel verborgen tips :)

User avatar
Pieter
Posts: 54

Post#5 » Sat May 13, 2006 9:21 pm

Ik was het dus, die het vorige bericht heeft geschreven.

greezt
Pieter

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 33 guests