Examenvragen Juni 2012

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

User avatar
Bob
WOZ
Posts: 367

Examenvragen Juni 2012

Post#1 » Tue Jun 05, 2012 10:17 pm

WINAKkers!

Examens zijn volop op gang aan 't komen, de eerste zijn al afgelegd (en natuurlijk geslaagd mag ik hopen). Misschien gebruikt ge af en toe de WINAK wiki, misschien ook ni. Als ge da al wel hebt gedaan weet ge dat de examenvragen van alle vorige jaren daar verzameld zijn, zeker een handige tool om mee te leren.

Daarom probeer ik dit mooi initiatief dus verder te zetten als mentor. Op onderstaande spread sheet vindt je alle vakken voor de Bachelor Informatica, gepaard met een kolom voor iemand zijn naam en de status van de examenvragen voor dit jaar:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... jY0E#gid=0

De bedoeling is dat ik alle vragen verzameld krijg. Iedereen die meehelpt krijgt een koekje per examen! En het is niet zo dat er één persoon per jaar nodig is want met die massa keuzevakken kan ik alle hulp gebruiken. Dus, for the sake of the cookies en al de mensen die examens na u hebben, vul uw naam alstublieft in en dan kom ik bij u zagen voor het desbetreffend examen!

PS: Hier is de huidige cookie list, just to make you jealous:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... jMVE#gid=0

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Re: Examenvragen Juni 2012

Post#2 » Wed Jun 06, 2012 1:17 am

Hoeveel koekjes voor een samenvatting? :P
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
Bob
WOZ
Posts: 367

Re: Examenvragen Juni 2012

Post#3 » Wed Jun 06, 2012 9:31 am

Fristi wrote:Hoeveel koekjes voor een samenvatting? :P
1 cookie as well good sir :D. Al wil ik vooral samenvattingen van het eerste en eventueel tweede jaar. Geen discriminatie ofzo eh :p. Maar samenvattingen zijn zeker meer dan welkom.

User avatar
Chrizzle
WOZ
Posts: 449

Re: Examenvragen Juni 2012

Post#4 » Mon Jun 11, 2012 2:14 pm

Ik heb samenvattingen voor Software Engineering, Artificiële Intelligentie en Introduction to Data Mining ... ik zal die wel eens doorspelen na de examens. 'T zijn immers allemaal 3e bachelor 1e semester vakken.
irc.winak.be:6667
#winak

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Re: Examenvragen Juni 2012

Post#5 » Mon Jun 11, 2012 2:47 pm

Chrizzle wrote:Ik heb samenvattingen voor Software Engineering, Artificiële Intelligentie en Introduction to Data Mining ... ik zal die wel eens doorspelen na de examens. 'T zijn immers allemaal 3e bachelor 1e semester vakken.
Introduction to Data Mining wordt niet meer gegeven volgend jaar, lijkt me dus niet echt zinvol :p
I'm not random, you just can't think as fast as me

User avatar
djgl3nn
WOZ
Posts: 1938

Re: Examenvragen Juni 2012

Post#6 » Mon Jun 11, 2012 3:21 pm

BFC wrote:
Chrizzle wrote:Ik heb samenvattingen voor Software Engineering, Artificiële Intelligentie en Introduction to Data Mining ... ik zal die wel eens doorspelen na de examens. 'T zijn immers allemaal 3e bachelor 1e semester vakken.
Introduction to Data Mining wordt niet meer gegeven volgend jaar, lijkt me dus niet echt zinvol :p
Tuurlijk wel, AI en Datamining worden gewoon gegeven in hetzelfde vak
WINAK Schacht 2009-2010
WINAK Sport 2010-2011
WINAK Mentor Informatica 2011-2012
WINAK Ouwe Zak 2012-...

UA Sportraad Webmaster 2012-...

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Re: Examenvragen Juni 2012

Post#7 » Mon Jun 11, 2012 3:52 pm

djgl3nn wrote:
BFC wrote:
Chrizzle wrote:Ik heb samenvattingen voor Software Engineering, Artificiële Intelligentie en Introduction to Data Mining ... ik zal die wel eens doorspelen na de examens. 'T zijn immers allemaal 3e bachelor 1e semester vakken.
Introduction to Data Mining wordt niet meer gegeven volgend jaar, lijkt me dus niet echt zinvol :p
Tuurlijk wel, AI en Datamining worden gewoon gegeven in hetzelfde vak
Da kan ik niet ruiken he :p
I'm not random, you just can't think as fast as me

User avatar
Chrizzle
WOZ
Posts: 449

Re: Examenvragen Juni 2012

Post#8 » Sun Jun 17, 2012 7:16 pm

Hmja, die samenvoeging van dat vak is puur administratief. Dit jaar werd ook eerst AI gegeven tijdens de uursloten van DM en zodra dat afgerond was, werd DM gegeven ... de examens vielen ook op dezelfde dag onmiddellijk na elkaar.
irc.winak.be:6667
#winak

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 6 guests

cron