Tuyaux

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

Glenn
Posts: 280

Tuyaux

Post#1 » Sun Oct 10, 2010 9:44 pm

Seg, wa is der in godsnaam met onze schone WINAK tuyeaux gebeurd? Dees jaar is da ne wiki ofwa? Kvon ne pdf toch wel een pakske netter dan ne wiki, da was trouwens ook gemakkelijk om dele uit af te printe. En de samenvattingen, oefeningen, ... zen oek ineens verdwene. Manne, dees zen negatieve puntjes voor de WINAK ze :D ! Komaan mentore, 't kan beter!!!

User avatar
Joachimvdh
Prosenior
Posts: 1092

Re: Tuyeaux

Post#2 » Sun Oct 10, 2010 9:49 pm

Ik denk niet dat er dingen ineens gaan verdwijnen, voor zover ik weet is dat work in progress :P

Glenn
Posts: 280

Re: Tuyeaux

Post#3 » Sun Oct 10, 2010 10:04 pm

cava :) !!

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Re: Tuyeaux

Post#4 » Sun Oct 10, 2010 11:17 pm

Glenn wrote:Seg, wa is der in godsnaam met onze schone WINAK tuyeaux gebeurd? Dees jaar is da ne wiki ofwa? Kvon ne pdf toch wel een pakske netter dan ne wiki, da was trouwens ook gemakkelijk om dele uit af te printe. En de samenvattingen, oefeningen, ... zen oek ineens verdwene. Manne, dees zen negatieve puntjes voor de WINAK ze :D ! Komaan mentore, 't kan beter!!!
De samenvattingen zijn zeker niet verdwenen, de mogelijkheid om te exporteren naar pdf zal zeker aanwezig zijn. Nu hebt ge gewoon het voordeel dat ge oplossingen kunt toevoegen, en erover kunt discussieren, wat misschien motiverend werkt om de stof beter te verwerken, eens een poging te wagen om te zien of je een vraag echt kan oplossen en indien dit niet lukt te leren uit je fouten omdat iemand ze kan verbeteren ;).

Minpunten, come again? 8)
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Re: Tuyeaux

Post#5 » Mon Oct 11, 2010 7:59 am

Mijn vector graphics zijn fucked up.

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Re: Tuyeaux

Post#6 » Mon Oct 11, 2010 9:17 am

Klagen bij de chriz
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
ben
Prosenior
Posts: 1356

Re: Tuyeaux

Post#7 » Mon Oct 11, 2010 7:07 pm

Glenn, der mag wel wat meer vriendelijkheid in zitten ten opzichte van de Tuyaux en mentoren!

Zij werken genoeg hun nikkel af om jou die vragen te bezorgen en nu zelfs in een veel beter formaat! Feedback is zeker welkom, maar een beetje ok formuleren doet niemand kwaad ;-)

User avatar
Chrizzle
WOZ
Posts: 449

Re: Tuyeaux

Post#8 » Mon Oct 11, 2010 8:44 pm

Het hele WikiTuyaux gebeuren is inderdaad nog een werk in progress. Ik beschouw de wiki als een working versie die ik, zodra deze een bepaalde kwaliteit bereikt heeft, zal exporteren naar een PDF-bestand.

En derbij, als ge nu gehele vakken wilt afprinten, is het nog eenvoudiger dan toen de Tuyaux één geheel was.

Afbeeldingen doen inderdaad nog wat moeilijk, maar worden nog in orde gebracht. Specifieke requests mogen altijd naar mij gemailt worden.

Over de samenvattingen en oefeningen, daar moet ik nog eens naar kijken. Het grote probleem dat ik hiermee heb is dat de meeste van deze niet meer relevant zijn.
irc.winak.be:6667
#winak

Glenn
Posts: 280

Re: Tuyeaux

Post#9 » Mon Oct 11, 2010 11:24 pm

Christophe_ wrote:Het hele WikiTuyaux gebeuren is inderdaad nog een werk in progress. Ik beschouw de wiki als een working versie die ik, zodra deze een bepaalde kwaliteit bereikt heeft, zal exporteren naar een PDF-bestand.

En derbij, als ge nu gehele vakken wilt afprinten, is het nog eenvoudiger dan toen de Tuyaux één geheel was.

Afbeeldingen doen inderdaad nog wat moeilijk, maar worden nog in orde gebracht. Specifieke requests mogen altijd naar mij gemailt worden.

Over de samenvattingen en oefeningen, daar moet ik nog eens naar kijken. Het grote probleem dat ik hiermee heb is dat de meeste van deze niet meer relevant zijn.
Ik denk dat de eerstejaars wel blij zouden zijn moesten ze bv. de voorbeeldoplossingen hebben van de Oberon-opdrachten. Als je dan echt vast zit, en je vindt na uren zoeken het nog niet, kan je altijd nog in de tuyeaux terecht. Want het leven van de eerstejaars informatica is echt niet simpel tegenwoordig met al die deadlines (ik denk nieuwe deadlines voor Inleiding Programmeren, Computersystemen en Computerarchitectuur). Ik ben er vrijwel van overtuigd dat moest ik nu eerstejaars student geweest zijn, dat ik waarschijnlijk niet in 3de bachelor had geraakt, en na 1 semester al had afgehaakt. Dit zou natuurlijk erg jammer zijn geweest, aangezien informatica echt een interessante richting is en ik blij ben dat ik deze richting volg.

User avatar
Pedro
Prosenior
Posts: 3251

Re: Tuyeaux

Post#10 » Tue Oct 12, 2010 12:07 am

Glenn wrote:
Christophe_ wrote:Het hele WikiTuyaux gebeuren is inderdaad nog een werk in progress. Ik beschouw de wiki als een working versie die ik, zodra deze een bepaalde kwaliteit bereikt heeft, zal exporteren naar een PDF-bestand.

En derbij, als ge nu gehele vakken wilt afprinten, is het nog eenvoudiger dan toen de Tuyaux één geheel was.

Afbeeldingen doen inderdaad nog wat moeilijk, maar worden nog in orde gebracht. Specifieke requests mogen altijd naar mij gemailt worden.

Over de samenvattingen en oefeningen, daar moet ik nog eens naar kijken. Het grote probleem dat ik hiermee heb is dat de meeste van deze niet meer relevant zijn.
Ik denk dat de eerstejaars wel blij zouden zijn moesten ze bv. de voorbeeldoplossingen hebben van de Oberon-opdrachten. Als je dan echt vast zit, en je vindt na uren zoeken het nog niet, kan je altijd nog in de tuyeaux terecht. Want het leven van de eerstejaars informatica is echt niet simpel tegenwoordig met al die deadlines (ik denk nieuwe deadlines voor Inleiding Programmeren, Computersystemen en Computerarchitectuur). Ik ben er vrijwel van overtuigd dat moest ik nu eerstejaars student geweest zijn, dat ik waarschijnlijk niet in 3de bachelor had geraakt, en na 1 semester al had afgehaakt. Dit zou natuurlijk erg jammer zijn geweest, aangezien informatica echt een interessante richting is en ik blij ben dat ik deze richting volg.
Aangezien den Bart Cools voor heel z'n 2ezit reeks een 0 heeft gekregen omdat hij code had gecopieerd, willen we zoiets liever niet riskeren. Als er vragen zijn zitten wij altijd op IRC om ze op te lossen :)
WINAK Scriptor 2010-2011
WINAK Zedenmeester 2010-2011
WINAK Vice-Praeses 2011-2012
WINAK Praeses 2012-2013
WINAK Praegustator 2013-2014

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Re: Tuyeaux

Post#11 » Tue Oct 12, 2010 7:28 am

En totaal verpamperen heeft ook geen zin :). Bovendien verandert volgend jaar toch het opzet van het van Inleiding programmeren, al die Oberoncode die dan beschikbaar is gemaakt is totaal irrelevant dan.

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Re: Tuyeaux

Post#12 » Tue Oct 12, 2010 12:31 pm

Pedro wrote:
Glenn wrote:
Christophe_ wrote:Het hele WikiTuyaux gebeuren is inderdaad nog een werk in progress. Ik beschouw de wiki als een working versie die ik, zodra deze een bepaalde kwaliteit bereikt heeft, zal exporteren naar een PDF-bestand.

En derbij, als ge nu gehele vakken wilt afprinten, is het nog eenvoudiger dan toen de Tuyaux één geheel was.

Afbeeldingen doen inderdaad nog wat moeilijk, maar worden nog in orde gebracht. Specifieke requests mogen altijd naar mij gemailt worden.

Over de samenvattingen en oefeningen, daar moet ik nog eens naar kijken. Het grote probleem dat ik hiermee heb is dat de meeste van deze niet meer relevant zijn.
Ik denk dat de eerstejaars wel blij zouden zijn moesten ze bv. de voorbeeldoplossingen hebben van de Oberon-opdrachten. Als je dan echt vast zit, en je vindt na uren zoeken het nog niet, kan je altijd nog in de tuyeaux terecht. Want het leven van de eerstejaars informatica is echt niet simpel tegenwoordig met al die deadlines (ik denk nieuwe deadlines voor Inleiding Programmeren, Computersystemen en Computerarchitectuur). Ik ben er vrijwel van overtuigd dat moest ik nu eerstejaars student geweest zijn, dat ik waarschijnlijk niet in 3de bachelor had geraakt, en na 1 semester al had afgehaakt. Dit zou natuurlijk erg jammer zijn geweest, aangezien informatica echt een interessante richting is en ik blij ben dat ik deze richting volg.
Aangezien den Bart Cools voor heel z'n 2ezit reeks een 0 heeft gekregen omdat hij code had gecopieerd, willen we zoiets liever niet riskeren. Als er vragen zijn zitten wij altijd op IRC om ze op te lossen :)
En even ter verduidelijking, ik heb in géén geval code gekopieerd, ik werd gewoon wat te uitvoerig geholpen door medestudenten.. Da's een groot verschil ;)
I'm not random, you just can't think as fast as me

User avatar
Pedro
Prosenior
Posts: 3251

Re: Tuyeaux

Post#13 » Wed Oct 13, 2010 4:29 pm

BartC wrote:
Pedro wrote:
Glenn wrote:
Christophe_ wrote:Het hele WikiTuyaux gebeuren is inderdaad nog een werk in progress. Ik beschouw de wiki als een working versie die ik, zodra deze een bepaalde kwaliteit bereikt heeft, zal exporteren naar een PDF-bestand.

En derbij, als ge nu gehele vakken wilt afprinten, is het nog eenvoudiger dan toen de Tuyaux één geheel was.

Afbeeldingen doen inderdaad nog wat moeilijk, maar worden nog in orde gebracht. Specifieke requests mogen altijd naar mij gemailt worden.

Over de samenvattingen en oefeningen, daar moet ik nog eens naar kijken. Het grote probleem dat ik hiermee heb is dat de meeste van deze niet meer relevant zijn.
Ik denk dat de eerstejaars wel blij zouden zijn moesten ze bv. de voorbeeldoplossingen hebben van de Oberon-opdrachten. Als je dan echt vast zit, en je vindt na uren zoeken het nog niet, kan je altijd nog in de tuyeaux terecht. Want het leven van de eerstejaars informatica is echt niet simpel tegenwoordig met al die deadlines (ik denk nieuwe deadlines voor Inleiding Programmeren, Computersystemen en Computerarchitectuur). Ik ben er vrijwel van overtuigd dat moest ik nu eerstejaars student geweest zijn, dat ik waarschijnlijk niet in 3de bachelor had geraakt, en na 1 semester al had afgehaakt. Dit zou natuurlijk erg jammer zijn geweest, aangezien informatica echt een interessante richting is en ik blij ben dat ik deze richting volg.
Aangezien den Bart Cools voor heel z'n 2ezit reeks een 0 heeft gekregen omdat hij code had gecopieerd, willen we zoiets liever niet riskeren. Als er vragen zijn zitten wij altijd op IRC om ze op te lossen :)
En even ter verduidelijking, ik heb in géén geval code gekopieerd, ik werd gewoon wat te uitvoerig geholpen door medestudenten.. Da's een groot verschil ;)
Dan moeten we ZEKER geen code beschikbaar stellen ^^
WINAK Scriptor 2010-2011
WINAK Zedenmeester 2010-2011
WINAK Vice-Praeses 2011-2012
WINAK Praeses 2012-2013
WINAK Praegustator 2013-2014

User avatar
Chrizzle
WOZ
Posts: 449

Re: Tuyeaux

Post#14 » Fri Oct 15, 2010 6:18 pm

Eigenlijk was ik van plan om die code opdrachtjes te vervangen met degene die ik had ingediend vorig jaar. Maar op zich lijkt mij dat echt zinloos aangezien ik het ook gewoon geleerd heb door het te doen en niet door te copy paste'n.
irc.winak.be:6667
#winak

User avatar
Timmy
Posts: 844

Oude tuyaux + samenvattingen

Post#15 » Mon Dec 13, 2010 3:38 am

Naar aanleiding van http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?f=36&t=3525" onclick="window.open(this.href);return false; , en een opruim-actie doorheen mne PC, kwam ik ineens de tuyaux van 1,2 en 3BINF tegen, just incase iemand ze nog zou willen (gezien er op de wiki nog steeds geen samenvattingen te vinden zijn voor zover ik weet :) ): Drop mij ff een PM'ke of berichtje op IRC ofzo... (Gezien da op de site onder "Leden only" staat ga'k da ni hier publiek opt forum gooien of ik krijg gezever ^^)

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron