Onderwijscommissie en CIKO

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Onderwijscommissie en CIKO

Post#1 » Fri Oct 03, 2008 7:19 pm

Hey allen,

Even een post ter bevestiging van de geinteresseerden voor de onderwijscommissie:
  • 1e Bachelor: Kenny
  • 2e Bachelor: Kevin (Fristi)
  • 3e Bachelor: Nico
  • 1e master: Kristof en Olivier
  • 2e master: Matthias en ?
Voor 1e bachelor kan het wel zijn dat een 'echte' eerstejaars voorrang kan krijgen, dan zou Kenny als tweedejaars ook in de onderwijscommissie kunnen zetelen. Voor 2e master zou er nog wel iemand nuttig zijn.

Ook zijn er nog een aantal studenten nodig voor het CIKO, deze komen slechts 2 keer per jaar intensief samen om de enquetes te bespreken. Ik zal dit alvast doen en dan is er nog minstens 1 iemand nodig. Liefst van 2e bachelor.

Om je verkiesbaar te stellen (je zult hoogst waarschijnlijk de enige kandidaat zijn en dus automatisch verkozen worden...) moet je je op BlackBoard inschrijven. Meer informatie hierover vind je in de komende snelkrant (DIE JE SOWIESO HOORT TE LEZEN ;) ).

Binnenkort komt er een visitatiecommissie om de richting informatica door te lichten. De onderwijscommissie heeft om deze reden een verslag opgemaakt welke ook doorgelicht zal moeten worden door een aantal studenten. Deze moeten controleren of alles dat geschreven wordt ook wel effectief waar is.

Het is dit jaar enorm belangrijk om voldoende studenten te hebben die willen zetelen in de OC en het rapport willen nalezen. Hoe beter de richting scoort, hoe hoger de bedrijven uw diploma zullen waarderen!!!
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

Post#2 » Fri Oct 03, 2008 7:31 pm

Wa houd da Ciko juist in ? Hedde nog wa meer informatie, welke dagen zijn da meestal ?
Ben te lui om het zelf op te zoeken :P

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#3 » Fri Oct 03, 2008 9:48 pm

Sebastiaan wrote:Wa houd da Ciko juist in ? Hedde nog wa meer informatie, welke dagen zijn da meestal ?
Ben te lui om het zelf op te zoeken :P
Das gewoon twee keer op het hele academiejaar een vergadering. Ge overloopt daar de resultaten van de enquetes met studenten over bepaalde proffen.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#4 » Fri Oct 03, 2008 10:36 pm

Ik ben geinteresseerd in onderwijscomissie en CIKO. Wa betreft de visitatie, daar had prof. Demayer me al over aangesproken op men mondeling, om te vragen ofk da wou doen, heb toen al ja gezegd, zal daar dan wel iets van horen zeker :)
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#5 » Tue Oct 14, 2008 10:28 am

Ge moet olle wel verkiesbaar stelle he ... op http://www.vuas.be/ sta ik nog maar alleen voor de master en voor de bachelor niemand van de mensen die zich hier kandidaat hebben gesteld.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Post#6 » Tue Oct 14, 2008 2:25 pm

de foute mail geraakte weg,den 2e juiste nie -.-

Maar normaal moet da in orde komen.

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#7 » Tue Oct 14, 2008 4:23 pm

Ik sta dus opgeschreven voor onderwijscommissie informatica, wat betreft studentenraad weet ik ni juist wak moe doen, heb die blijkbaar dooreen gehaald in mijn interpretatie -.-

Maar dus, nog mailen ook voor studentenraad of ni nodig?
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 55 guests