Punten en 2de zit?

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

User avatar
Yannick
Posts: 97

Punten en 2de zit?

Post#1 » Thu Jun 26, 2008 2:29 am

Hoe zit da nu juist voor volgende week? Wij moeten zelf naar de campus komen om onze punten te gaan afhalen he. Waar staat dat ergens te vinden want da zou online staan zeiden ze :/
En als ge die dan ga halen is da op het studenten secretariaat veronderstel ik, dus moet ge daar dan u ook ineens inschrijven voor de 2de zit van u vakken of gebeurt dat automatisch ofzo? :/

Vaag systeem .. hate it

:x

thnx
What did you learn in school today?
-Revenge.

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#2 » Thu Jun 26, 2008 9:28 am

normaal gezien krijgde da opgestuurd als ge ze niet kunt halen (bv vakantiewerk)

Anne
WOZ
Posts: 192

Post#3 » Thu Jun 26, 2008 9:53 am

Wij hebben een mail gekregen met volgende nuttige informatie:
Rapporteringsformulieren:

Diplomajaarstudenten (BA3 en 2e lic) kunnen hun rapporteringsformulier, inclusief voorlopig diploma, verkrijgen na afloop van de proclamatie 4 juli.

Alle andere studenten kunnen hun rapporteringsformulier afhalen vrijdag 4 juli tussen 09h00 en 12h00 bij het studentensecretariaat (T111 – Campus Groenenborger). Vergeet niet je studentenkaart mee te brengen! Als iemand anders je formulier komt afhalen, geef hem/haar dan je studentenkaart mee! Rapporten die niet worden opgehaald, worden vrijdag 4/6 nog naar je thuisadres opgestuurd.



Inschrijven 2e zit:

Inschrijven voor de tweede examenzittijd is verplicht en gratis. De uiterste datum van inschrijving is dinsdag 15 juli 2008. Inschrijven kan persoonlijk op de facultaire studentenadministratie (studentenkaart en 'inschrijvingsformulier tweede zittijd' meebrengen), via e-mail naar studadmin-fac-wet@ua.ac.be (mits vermelding rolnummer, naam, voornaam, studierichting en vakken waarover je opnieuw examen zal afleggen), schriftelijk via het terugsturen van het inschrijvingsformulier tweede zittijd naar de facultaire studentenadministratie.

Meer info kan je vinden op http://www.ua.ac.be/main.aspx?c=*FACWET ... 9&e=158013.
De punten komen ook vrijdagnamiddag om 17u op Blackboard.

User avatar
Yannick
Posts: 97

Post#4 » Thu Jun 26, 2008 11:05 am

Haaaa bedankt!

Die laatste link zou ik nooit ebbe gevonde door zomaar te bladeren of zoeken op de website van de ua ze :/

Thnx anne ! x
What did you learn in school today?
-Revenge.

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#5 » Thu Jun 26, 2008 1:40 pm

gij hebt die mal nrmaal ook gekregen zenne :P
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
Yannick
Posts: 97

Post#6 » Thu Jun 26, 2008 6:55 pm

ja idd, kwam mij bekend voor maar kheb die verwijderd denk ik.
komt ervan als de ua en hun spamstudenten constant uwen inbox vol laadt eh :/
What did you learn in school today?
-Revenge.

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Post#7 » Sat Jul 05, 2008 1:43 pm

da's dus gewoon ne mail waar ge da in propt,daar is geen proper invulformulierke voor?

User avatar
zarry
Posts: 212

Post#8 » Sat Jul 05, 2008 8:38 pm

ze staan op Bb moest ge het niet gezien hebbe.. jie
Ik spreek Zwarryzwaniaans en jij?

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 56 guests