Moderator: Praesidium
Ik bedoelde eerder een subforum in het gedeelte informatica hoorMath Wolf wrote:Akkoord, maar waar stopt het dan? Ga je voor alles waarvoor er interesse is een subforum maken?
Als je dit doet, is het misschien beter om het 'algemeen' subforum (WINAK -> algemeen, niet informatica -> algemeen) op te splitsen in een paar meer specifieke fora: een soort algemeen computer+wetenschappen forum, een spam achtig forum, serieuze zaken forum, ...
Weet ik, maar het is meer consequent om het WINAK -> algemeen subforum op te splitsen dan een extra subforum bij te maken bij de informatica.Robbe wrote:Ik bedoelde eerder een subforum in het gedeelte informatica hoorMath Wolf wrote:Akkoord, maar waar stopt het dan? Ga je voor alles waarvoor er interesse is een subforum maken?
Als je dit doet, is het misschien beter om het 'algemeen' subforum (WINAK -> algemeen, niet informatica -> algemeen) op te splitsen in een paar meer specifieke fora: een soort algemeen computer+wetenschappen forum, een spam achtig forum, serieuze zaken forum, ...
gaat gij naar Marokko om daar heel luid te roepen dat alle marokkanen geitenneukers en niksnutten zijn?Shinta wrote:Om elke post te laten uitdraaien op 'Windows VS Linux' bitchfights zeker.
JaRobbe wrote:gaat gij naar Marokko om daar heel luid te roepen dat alle marokkanen geitenneukers en niksnutten zijn?Shinta wrote:Om elke post te laten uitdraaien op 'Windows VS Linux' bitchfights zeker.
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests