Examenvragen bijhouden

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Examenvragen bijhouden

Post#1 » Mon May 26, 2008 6:14 pm

Nu het weer een nieuwe examen periode is, is het ook weer tijd om aan de tuyeaux te denken. Iedereen vindt het wel eens handig om de manier van ondervraging, het soort vragen te weten, of zijn eigen kennis al eens te testen aan de hand van de vragen van vorige jaren. Er zijn al een aantal jaren aanwezig in de tuyeaux en om deze goede gewoonte voor te zetten vraag ik jullie dus de examenvragen ook deze keer bij te houden.

Om toch situaties te vermijden van "iemand anders houdt ze wel bij" zou ik toch bepaalde personen willen vragen of zij er zeker aan willen denken.
  • 1e BAC: Ik had gedacht aan Fristi/Kenny/Jeroen. Er zijn vaak ook verschillende groepen. Het is dus handig dat de vragen uit de verschillende groepen verzameld worden. Hoeveel groepen zijn er? En zijn deze elke keer hetzelfde?
  • 2e BAC: Hier had ik nog niemand in gedachte, dus meldt het hier even zodat ik weet dat er toch iemand ze verzamelt.
  • 3e BAC: Ik zal deze uiteraard verzamelen. Voor keuzevakken die ik niet heb, contacteer ik deze mensen nog wel. Waarschijnlijk zal dit kristof ofzo zijn.
  • Master: Hier dacht ik aan Quinten, Daniel, Dave. Omdat er meerdere richtingen zijn natuurlijk. Zijn jullie daar mee akkoord? En zijn er dan nog vakken die niet gedekt zijn? :P


Andere personen die ook willen bijdragen voor de tuyeaux mogen gerust ook posten :)

Het is misschien handig dat alles gewoon hier wordt gepost. Zo hebben de mensen die de dag erna examen hebben van het zelfde vak ook al meteen de vragen van dit jaar :)

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Post#2 » Mon May 26, 2008 6:40 pm

meestal schrijf ik ze wel over (echter goddelijk vergeten vandaag)

calculus is 8 groepen mondeling,dus daar is wel iets meer volk voor nodig ;)
Maar die zijn wel gemakkelijk te sprokkelen ,kzal zien

User avatar
Quintus Maximus
Posts: 222

Post#3 » Mon May 26, 2008 7:44 pm

Van de Masters gade nie veel vragen krijgen peinsk. Wij hebben puur geen examens.
[img]http://users.skynet.be/quintensoetens/sigG4.jpg[/img]

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#4 » Mon May 26, 2008 8:33 pm

Ik wou ze overschrijven vandaag maar ik had nu al amper tijd genoeg :s
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Post#5 » Mon May 26, 2008 8:41 pm

No worries, ik heb het examen gereconstrueerd. Ik mis de 3 extra vragen van de zelfstudie natuurlijk wel, maar de extra theorie heb ik alvast van 'n wiskundige gekregen.

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#6 » Mon May 26, 2008 8:55 pm

Ik heb gevraagd of ik de opgaven mocht bijhouden, maar zoals sommigen dat hebben opgemerkt was dit een mislukking. "ze gaat het er in de onderwijscommissie over hebben want ze is niet zo voor die tuyaux" Gelukkig dat andere mensen ze hebben opgeschreven. Ik hoop dat ze daarnaast nog tijd genoeg hadden met het examen...(amper 3u30 examen, ik ben er nog altijd niet goed van, mischien verdient dit ook een vermelding in de tuyaux)
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Post#7 » Mon May 26, 2008 8:57 pm

Misschien is het een manier om revanche te pakken op onze mooie tuyeaux :P. En Joke, als je nog iets weet van van de praktijkvragen horen Norfolk/ik het graag. Die met de monsterexpressie en het complement van de taal heb ik nog onthouden (opschrijven is voor watjes!), maar de andere drie vragen heb ik nooit gezien natuurlijk.

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#8 » Mon May 26, 2008 9:08 pm

ok. ik stuur ze wel door naar olivier. dit zijn toevallig de 3 oefeningen die ik nog met gemak kan herinneren.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

Teun
Posts: 216

Post#9 » Mon May 26, 2008 9:53 pm

Ik zal de vragen van tweede bach inf wel opschrijven :)
Ik doe nu wel geen enkel keuzevak...

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#10 » Mon May 26, 2008 10:19 pm

Joke wrote:Ik heb gevraagd of ik de opgaven mocht bijhouden, maar zoals sommigen dat hebben opgemerkt was dit een mislukking. "ze gaat het er in de onderwijscommissie over hebben want ze is niet zo voor die tuyaux" Gelukkig dat andere mensen ze hebben opgeschreven. Ik hoop dat ze daarnaast nog tijd genoeg hadden met het examen...(amper 3u30 examen, ik ben er nog altijd niet goed van, mischien verdient dit ook een vermelding in de tuyaux)
Ik zit in de onderwijscommissie informatica dus laat ze maar praten. Zeggen dat je tege de tuyeaux bent is net als zeggen dat je tegen een hoger slaagpercentage bent. Onze tuyeaux bevatten niet alleen examenvragen maar ook tips en hints, en in de onderwijscommissie hebben ze bijna elke vergadering een discussie over hoe het slaagpercentage omhoog te helpen. Ik ben heel hard benieuwd hoe de rest van de commissie hierop gaat reageren.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#11 » Mon May 26, 2008 10:45 pm

Jah idd, als ik den De Mayer zo bezig hoorde op da gesprek vorige week zij nze echt wel aant zoeken naar manieren om het te doen beteren.

De Serge gaat aan alle nieuwbakken eerstejaartjes volgend jaar een 15-minuten durende presentatie / preek geven voor ee ngroot deel gebaseerd op wa wij (al diegene me minstens een buis) hadden verteld :P
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Post#12 » Tue May 27, 2008 10:47 am

Mja,ik wil wel ies weten wa haar probleem er dan mee is.
Gezien da verzoek "om geen groepswerkverslagen door te geven aan volgende jaren" onderaan het examen, kan ik het wel al raden,maar als ze vindt dat alleen examenvragen doorspelen negatief is voor den inzet en het allemaal te makkelijk maakt,mag ze haar ogen wel eens opentrekken.

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#13 » Tue May 27, 2008 3:09 pm

mja, da van die verslagen daar kank me nog wel in vinden. Het doel van die dinge is te zorgen da ge ermee bezig zijt (ofda het lukt laat ik in het midden).

Als ge die dan doorgeeft gaat het doel wel verloren dus daar kank me in vinden, maar met die examenvragen doorspelen daar is in mijn ogen toch niets mis mee.
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#14 » Thu Jun 05, 2008 1:53 pm

Shinta wrote:
Joke wrote:Ik heb gevraagd of ik de opgaven mocht bijhouden, maar zoals sommigen dat hebben opgemerkt was dit een mislukking. "ze gaat het er in de onderwijscommissie over hebben want ze is niet zo voor die tuyaux" Gelukkig dat andere mensen ze hebben opgeschreven. Ik hoop dat ze daarnaast nog tijd genoeg hadden met het examen...(amper 3u30 examen, ik ben er nog altijd niet goed van, mischien verdient dit ook een vermelding in de tuyaux)
Ik zit in de onderwijscommissie informatica dus laat ze maar praten. Zeggen dat je tege de tuyeaux bent is net als zeggen dat je tegen een hoger slaagpercentage bent. Onze tuyeaux bevatten niet alleen examenvragen maar ook tips en hints, en in de onderwijscommissie hebben ze bijna elke vergadering een discussie over hoe het slaagpercentage omhoog te helpen. Ik ben heel hard benieuwd hoe de rest van de commissie hierop gaat reageren.
Vrijdag 20 juni ist onderwijscommissie :). I wonder if she'll mention it.

(Stom om mezelf te quoten btw :P)
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Post#15 » Thu Jun 05, 2008 1:57 pm

die namiddag hebben wij d'r examen gegevensstructuren van.Toch nog maar eens vragen dan ^^

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 47 guests