Paasvakantie?

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

User avatar
PieterK
Posts: 118

Post#16 » Tue Jan 29, 2008 3:23 pm

Tom wrote:En ja, Zeeslag (ik voel een wapen tegen mijn hoofd) was nog redelijk goed gelukt. Leuk hoe je op vier uur zoiets kan schrijven.
Fristi wrote:Start runnin' punk

*starts loadin magnum*
:lol:

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#17 » Tue Jan 29, 2008 4:33 pm

Fristi wrote:Start runnin' punk

*starts loadin magnum*
*equips his Rhynocerator"

Only mods are allowed to use weapons!
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#18 » Tue Jan 29, 2008 8:50 pm

Robbe wrote:Only mods are allowed to use weapons!
omdat ze niet kunne mikke zekers :P

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#19 » Tue Jan 29, 2008 9:37 pm

Nuja kijk, ik von die zeeslag ook ni onoverkombaar eens ge deftig bezig waart, enkel door gebrek aan prog ervaring verspilt ge soms tijd op stomme dingen, maakt ge de dingen moeilijekr als ze zijn..en dan komt ge tijd te kort.

Ik had quasi niks progervarign voork naar unif kwam, nu zelfs nog te weinig, kvrees dak te weinig geexperimenteerd heb (met programmeren dan :P), te weinig dingen gemaakt gewoon voor de ervaring.

Nujan om maar te zeggen, ik denk persoonlijk dat die zeeslag nog doenbaar was maar voor mij was er gewoonweg te weinig tijd. Maar dat heeft zo zen oorzaak.

(terwijl ik een opdracht gelak CD, de basis toch, kon maken op 1 uur, 1.5 uur)

Nuja, kben is curieus voor volgend semester, ondert jaar toch al tandje bijsteken :-)

User avatar
PieterK
Posts: 118

Post#20 » Wed Jan 30, 2008 10:00 am

Wanneer kunnen we de examenresultaten verwachten? Is dat ergens in de krokusvakantie of gaat dit ergens in het 2e semester zijn? Waar zullen we ze kunnen vinden als ze er zijn? Op blackboard?(Ja ik weet dat de examens nog niet gedaan zijn! :P)

User avatar
Chatora
Posts: 37

Post#21 » Wed Jan 30, 2008 10:25 am

Op de academische kalender staat voor 15 februari "uiterste datum bekendmaking resultaten".
Vorig jaar stonden die op Blackboard, maar omdat er dan meer dan 10 mensen tegelijk op inloggen ligt heel dat spel plat. Het jaar daarvoor kregen we dat op papier op het secretariaat...
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

User avatar
Quintus Maximus
Posts: 222

Post#22 » Wed Jan 30, 2008 10:41 am

Chatora wrote: Vorig jaar stonden die op Blackboard, ... Het jaar daarvoor kregen we dat op papier op het secretariaat...

Vorig jaar stonden ze op BB, het jaar daarvoor kregen we dat op paier op het secretariaat, het jaar daarvoor hingen ze uit op de valven, het jaar daarvoor kregen we ze thuisgestuurd...



Wat zouden ze dit jaar uitvinden? :D
[img]http://users.skynet.be/quintensoetens/sigG4.jpg[/img]

User avatar
Chatora
Posts: 37

Post#23 » Wed Jan 30, 2008 10:50 am

SMS "UA *studentennummer*" naar 1234 !
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

Post#24 » Wed Jan 30, 2008 11:51 am

Chatora wrote:SMS "UA *studentennummer*" naar 1234 !
hehe ja dies wel goe gevonne :D

User avatar
Tom
Posts: 602

Post#25 » Wed Jan 30, 2008 1:31 pm

Ja, en als je meer resultaten wilt weten moet je nog een SMS sturen.
( Typisch die SMS-services hé :P )

Zebiet hebben we de administratie UA nog op een idee gebracht... :?

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 40 guests