wss gaat het over het computerwinkeltje achter den hoek..
Er zijn maar ene deftige pcwinkel in België --> TONES
(srr voor de reclame maar alsk soms merk wa mensen betalen voor hunnen hardware .. )
Moderator: Praesidium
ja .. forcom .. die service daar is keislecht. Hebbe mij ooit eens hardware verkocht zonder drivers, dus die moestek opnieuw gon hale. Hebben nadien mijn (toen nieuw aangekochte) pc op de grond laten vallen waarna hij hem doodleuk opnam en op de toog zette (dat grapje ging natuurlijk niet door...). Hierna ebbe ze men scherm 3 weke bijgehouden om het te herstellen waarna ze een andere hebben moeten geven.Nick wrote:forcom, comtechnology, boozt, ...
allemaal degelijke pcwinkels
moet ik mij nu aangevallen voelen?Stijnvdb wrote:volledig mee eens!Karel wrote:Neenee, serieus. Luister eens niet naar die mannen. Breng die pc gewoon binnen, veel minder miserie. Je moet toch niet gaan verwachten van niet-informatici dat die kunnen goochelen met harde schijven en hardwarecomponenten? Met wat pech maakt ze het enkel maar erger. Ik zou em gewoon binnenbrengen.
...helemaal niet!Soo Mee wrote:moet ik mij nu aangevallen voelen?
Voor alles is een eerste keerStijnvdb wrote:...helemaal niet!Soo Mee wrote:moet ik mij nu aangevallen voelen?
better safe than sorry, right? als je bijvoorbeeld nog nooit een grafische kaart vervangen hebt of ram geheugen uit je pc gehaald en er weer in gestoken, is het allesbehalve een goed idee dat voor de eerste keer eens uit te proberen op een nieuwe pc... Dit is simpelweg de veiligste optie, heeft niets met vertrouwen te maken... Ofwel probeer je het zelf op te lossen en loop je het risico het erger te maken, en heb je geen zekerheid dat het opgelost geraakt, OF ga je ermee naar de winkel, waarbij je dan als enige nadeel zou hebben dat je een tijdje zonder pc zit...tenzij ze het terplekke in orde maken natuurlijk
HSC Computers is de winkel van mijn vader,Soo Mee wrote:hij is van HSC in MariaBurg
niet al te bekend denk'k.
Tenzij je zelf iets wil bijleren is dat inderdaad de beste optie. Zelf zoek ik eerst meestal een beetje, en als ik het niet vind is er nog steeds Google, Tweakers, HSC, Winak...Karel wrote:Neenee, serieus. Luister eens niet naar die mannen. Breng die pc gewoon binnen, veel minder miserie. Je moet toch niet gaan verwachten van niet-informatici dat die kunnen goochelen met harde schijven en hardwarecomponenten? Met wat pech maakt ze het enkel maar erger. Ik zou em gewoon binnenbrengen.
Als het een wat moeilijker probleem is kan je moeilijk je klant verplicht na twee dagen zijn computer onhersteld teruggeven (tenzij hij hier om vraagt), zo werkt het nu eenmaal niet...racekakje wrote:Omdat pc's zo snel devalueren zouden ze die nooit lang mogen bijhouden voor een reparatie..
Ge moet wa achter die gasten hun veren zitten.. bellen en zagen enzo..
Users browsing this forum: No registered users and 75 guests