Nieuwe tuyeaux

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

User avatar
JoeriFranken
Posts: 82

Nieuwe tuyeaux

Post#1 » Mon Aug 20, 2007 4:34 pm

Kheb een kleine opmerking over de tuyeaux van Informatica die het laatst ter beschikking is gesteld op de Winak.be site. De oplossing van de praktijkreeksen 'inleiding programmeren' zijn toegevoegd. Dit lijkt me een beetje onlogisch aangezien deze beschikbaar zijn gesteld voor iedereen en dus ook voor de studenten die zich zullen inschrijven of ingeschreven hebben voor het academiejaar 2007-2008.

Het zou misschien beter zijn moesten deze deruitgeslingerd worden of niet?
Allright... listen up folks... ik zen de Joeri en ik wil aangesproken worden gelek de Joeri. Ik heb handboeien...en ik heb pepperspray...AAAAYT

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Post#2 » Mon Aug 20, 2007 5:09 pm

Dit is zeker geen domme opmerking, dus bedankt hiervoor ;)

De reden hiervoor is simpel. Wij hebben de reeksen mee online gezwierd omdat deze nl geen verplichte oefeningen zijn, en dus niet gequoteerd worden door de titularis. Je zal merken dat alle oefeningen die wél belang hebben voor het studieresultaat er niet mee tussen staan. Zo staan o.a. de portfoliotaken van inl prog er niet tussen en de oplossingen van machines en berekenbaarheid.

Het is tenslotte de verantwoordelijkheid van de student (en de nieuwe van volgend academiejaar) of ze dit gebruiken of misbruiken ^.^
Want uiteindelijk, als ze het misbruiken, zal de bijl hard vallen in januari :P
Een goed gemotiveerde student probeert het altijd eerst zelf :)

ik hoop dat ge nu ongeveer overtuigd bent dat het in de tuyeauxrar mag staan ;)

greetz en succes met de exaams
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

User avatar
JoeriFranken
Posts: 82

Post#3 » Mon Aug 20, 2007 9:27 pm

Ah ok, een goed vervat antwoord inderdaad, thx :wink:
Allright... listen up folks... ik zen de Joeri en ik wil aangesproken worden gelek de Joeri. Ik heb handboeien...en ik heb pepperspray...AAAAYT

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#4 » Tue Aug 21, 2007 8:49 am

JoeriFranken wrote:Ah ok, een goed vervat antwoord inderdaad, thx :wink:
je hebt zelf gemerkt hoe lastig het is om het jaar te beginne zonder ooit al geprogrammeerd te hebben en hoe handig het is om voldoende voorbeeldcode ter beschikking te hebben. Dit is echter niet eenvoudig te vinden op het internet (niet in Oberon weliswaar). Ook hoop ik dat uiteindelijk de oefeningenreeksen wat zullen wijzigen zodat de studenten zowel kunnen kijken naar de oplossingen van de "oude" oefeningen, waarna ze hun eigen oefeningen oplossen door middel van combinaties van de gebruikte technieken in mijn oplossingen.

Nogmaals :) als iemand een betere oplossing heeft voor een bepaalde opgave of als iemand voorbeeldcode ter beschikking heeft die makkelijk te volgen zijn, aarzel niet om ze door te sturen.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#5 » Sun Aug 26, 2007 9:59 am

Ik heb indertijd de eerste paar reeksen ook grotendeels opgelost met hulp van andere studenten hun oplossingen, de leercurve is nogal steil in het begin :)

Maar vanaf dat ge de "klik" hebt voor het programmeren, is het best dat ge zelf wat trots hebt over uw werk, ipv het gewoon af te schrijven he :)
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests