Wat na je informatica-bachelor ?

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

Poll: Wat ben je van plan verder te studeren na het behalen van je academische Bachelor in de Informatica ??

Master Informatica met afstudeerrichting `Computationele Informatica' (UA)
2
5%
Master Informatica met afstudeerrichting `Computationele Informatica' (UA)
2
5%
Master Informatica met afstudeerrichting `Computernetwerken en Gedistribueerde Systemen' (UA)
3
8%
Master Informatica met afstudeerrichting `Computernetwerken en Gedistribueerde Systemen' (UA)
3
8%
Master Informatica met afstudeerrichting `Databases' (UA)
1
3%
Master Informatica met afstudeerrichting `Databases' (UA)
1
3%
Master Informatica met afstudeerrichting `Software Engineering' (UA)
1
3%
Master Informatica met afstudeerrichting `Software Engineering' (UA)
1
3%
Niets, geen master, bachelor is al genoeg ... ik ga werken en centjes verdienen.
0
No votes
Niets, geen master, bachelor is al genoeg ... ik ga werken en centjes verdienen.
0
No votes
Een Master aan een andere universiteit en/of in een totaal andere richting.
0
No votes
Een Master aan een andere universiteit en/of in een totaal andere richting.
0
No votes
Nog niet beslist/geen mening...
7
18%
Nog niet beslist/geen mening...
7
18%
N.v.t. (ben geen bachelor-student)
5
13%
N.v.t. (ben geen bachelor-student)
5
13%
Total votes: 38

Beasty
Prosenior
Posts: 66
Contact:

Wat na je informatica-bachelor ?

Post#1 » Sat Mar 03, 2007 5:01 pm

Vroeg me al een tijdje af welke afstudeerrichtingen het populairste zouden zijn. En net zoals sommige proffen jaren geleden zich reeds afvroegen of er veel dan wel weinig studenten nog bereid zijn iets na het behalen van hun bachelordiploma bij te doen ...

Dus daarmee: een poll :wink:

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#2 » Sun Mar 04, 2007 11:53 pm

Gaat beasty een headhunting-kantoor opstarten ofzo?
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
JoeriFranken
Posts: 82

Post#3 » Mon Mar 05, 2007 6:55 pm

Ik heb nog niets beslist aangezien ik in 1BA INF zit. Dus nog niet veel ervaring opgedaan met de andere vakken om te kiezen welke master ik zou doen. Moest ik al mijn jaren doorgeraken ga ik zeker wel een master volgen. :D

Ik denk dat er veel zijn die men mening daarin volgen aangezien de votes op de poll
Allright... listen up folks... ik zen de Joeri en ik wil aangesproken worden gelek de Joeri. Ik heb handboeien...en ik heb pepperspray...AAAAYT

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 55 guests