wanneer lessenrooster 2de semester?

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#31 » Sat Jan 20, 2007 4:54 pm

Quintus Maximus wrote:hihi, die van tweede bach is krak dezelfde als vorig jaar. ... tot zover de bijdrage van G. Drubbel :lol:

3de bach is anders wel belachelijk:
woensdag les van 8u30 tot 19u00 :shock: :shock:
Ja, die focusgesprekken zijn keinuttig, de 3e jaars Bachelor hadden geklaagd over 3 uur na elkaar Numerieke Lineaire Algebra en denk maar ni daze er iets aan doen he. 5 uur op rij NLA :o:o:o.

User avatar
Foundation
Posts: 622

Post#32 » Sun Jan 21, 2007 2:04 pm

Quintus Maximus wrote:hihi, die van tweede bach is krak dezelfde als vorig jaar. ... tot zover de bijdrage van G. Drubbel :lol:

3de bach is anders wel belachelijk:
woensdag les van 8u30 tot 19u00 :shock: :shock:
Over die woensdag ben ik al beginnen rondmailen, want daar zijn nog problemen mee. Vooral dan omdat het levensbeschouwelijk vak begint om 16u op campus drie eiken, terwijl de les voordien eindigt om 16u op campus Middelheim.

Ik neem aan dat zelfs de grootste fysicus niet kan antwoorden op de vraag: hoe geraak je van middelheim naar drie eiken in welgeteld 0 seconden... Dus daar zullen problemen mee zijn. Ook de scheikunde en biologie hebben dat probleem.

Verder zal je een of andere pauze voor de aanvang van dat levensbeschouwelijk vak zeker nodig hebben, want da's van 16u tot 19u non stop (geen pauze). Er is geen tijd om pauze te geven want tegen de tijd dat iedereen uit die aula geraakt (les met 700 man tegelijk) zou de pauze al voorbij zijn.

Ondertussen heb ik samen met de voorzitter van de studentenraad afgesproken om dit te melden aan het decanaat wetenschappen, tegelijk met de vraag om de woensdag wat te verlichten. Er staat immers 9 uur les op de rooster, dat terwijl 7 eigenlijk de norm is, en de achturen werkdag een wettelijk recht...

Morgen is er daarover overleg met de decaan, en bovendien is zijn de organisatoren van het levensbeschouwelijk vak ook op de hoogte gesteld van het verplaatsingsprobleem. We zullen zien wat het uithaalt...

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Post#33 » Sun Jan 21, 2007 2:18 pm

Foundation wrote:Ik neem aan dat zelfs de grootste fysicus niet kan antwoorden op de vraag: hoe geraak je van middelheim naar drie eiken in welgeteld 0 seconden...
Call Stargate Command,
maybe they can use the Deadalus to beam you there!
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

User avatar
Foundation
Posts: 622

Post#34 » Sun Jan 21, 2007 2:26 pm

Nick wrote:
Foundation wrote:Ik neem aan dat zelfs de grootste fysicus niet kan antwoorden op de vraag: hoe geraak je van middelheim naar drie eiken in welgeteld 0 seconden...
Call Stargate Command,
maybe they can use the Deadalus to beam you there!
Kzal voorstellen aan de Paredaens dattem een wormhole creëert tussen de campussen :p

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#35 » Mon Jan 29, 2007 9:37 pm

der zijn precies wa dingen veranderd.

precies ne random shuffle gedaan met wa vakken, wat 1001 springuren veroorzaakt, ach wel ik zit op kot, I don't mind springuren ;)

ik wou eerder die wormholes gebruiken :( THANKS A LOT, is de paradaens de resident expert on stargate technology opt unief? Mjah eigenlijk wel ergens te begrijpen, die mens moet OOK ergens geraken

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#36 » Mon Jan 29, 2007 9:41 pm

rofl@ BAC2 dinsdag wtf man :P

om 13u gedaan met lineaire algebra, en terug beginne om 16u15 :P
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#37 » Mon Jan 29, 2007 9:44 pm

good work voor degene die gaan klagen zijn iig :P ik hoop dat da nog een beetje in orde komt, want da's nu toch geen rooster :P

zo een uur theorie maandag, dan weer eentje op dinsdag... theorie kunde toch best altijd 2 uur achter elkaar doen enzo, gewoon maar voor de prof op dreef te krijgen :P

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests