hulp gevraagd voor laptop (aan alle hp-gebruikers)

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

pietje puk
Posts: 8

hulp gevraagd voor laptop (aan alle hp-gebruikers)

Post#1 » Mon Nov 13, 2006 7:38 pm

oi,

eeft der soms iemand ier eel toevallig nen hp pavilion dv5285ea notebook, ik heb namelijk een probleemke ghad en ik heb der geen herstelschijven voor aangemaakt!?

zou iedereen die zo'n model heeft, of iemand kent die der een heeft ier iets kunne poste aub, of maile nor buytaertpieter@hotmail.com

tis vrij dringend,
dank voor u begrip :)

pietje puk

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#2 » Mon Nov 13, 2006 10:29 pm

Kan je je probleem iets beter omschrijven ("kheb een probleem ghad" is nogal vaag), dan weten we naar wie we je kunnen doorverwijzen ;)
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
j0lle
WOZ
Posts: 396

Post#3 » Tue Nov 14, 2006 11:50 am

hp herstelschijven...
zegt zóveel...

kan je niet gewoon je laptop formatteren en er een hp-loos systeem van maken?
qwertyuiop

pietje puk
Posts: 8

Post#4 » Tue Nov 14, 2006 6:25 pm

ja, mijn c schijf is geformateerd bij het installere van linux, mo ik zou toch liever de hp instellingen behouden, moest er nog iets anders mislopen, geldt de garantie niet meer enzoverder. het probleem is da herstelschijven geld kosten en ge moet der 2 weken op wachten,
mo, kzal afwachte, mss kommek deze week nog iemand tege me die schijven, anders doek er wel iets anders aan.

ne gewone boot cd van windows pakt er ni op, hij geeft dan altijd een foutmelding.

pie

Jerre
Posts: 22

Post#5 » Tue Nov 14, 2006 10:53 pm

Misschien volgende keer eerst aparte partitie voor linux maken, en eventueel swap partitie :)

Maar een oplossing voor je probleem:
Meetsoft Partition Recovery:

Meetsoft Partition Recovery v 1.0

Meetsoft Partition Recovery is a powerful and easy-to-use software utility. It was developed to help you to recover lost partitions from below situations:
* Accidental partition deletions
* Partition losses which caused by invalid partition table
* Partition losses which caused by virus or others reasons
Meetsoft Partition Recovery recognizes FAT12, FAT16, FAT32 NTFS & NTFS5 file systems, and can recover partitions with these partition formats.

homepagina:
http://finalrecovery.com/partition-recovery/index.htm

Dit programma zou moeten helpen, het hangt ervanaf hoeveel overschreven is door je linux. Je kan een demo downloaden die mij op het eerste zicht al voldoende lijkt, mocht je echter de hele versie willen kun je bestellen op site of ... ;)

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 47 guests