UT in bib

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

User avatar
Foundation
Posts: 622

Post#16 » Sun Nov 05, 2006 12:10 am

Chatora wrote:Ze kunnen misschien eens beginnen met standaard het geluid van die pc's AF te zetten. Nu krijgt ge 20 windows-opstartgeluidjes te horen...
Een goei uitvinding: koptelefoons :p

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#17 » Sun Nov 05, 2006 1:16 am

Foundation wrote:
Chatora wrote:Ze kunnen misschien eens beginnen met standaard het geluid van die pc's AF te zetten. Nu krijgt ge 20 windows-opstartgeluidjes te horen...
Een goei uitvinding: koptelefoons :p
ja die liggen er dus ook niet he...

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#18 » Sun Nov 05, 2006 2:00 pm

Koptelefoons das niks voor mij veel te aso(ciaal). Der is een ouw Frans gezegde dat zegt: leven en laten leven. We zouden die oude man tactvol niet meer voor de voeten moeten lopen. Tegelijkertijd vind ik dat we hem moeten paaien, hij is veel waardevoller voor ons als hij aan onze kant staat. De volgende keer zouden we collectief zijn ijdelheid moeten strelen (elke keer een goeie dag zeggen, kleine subtiele complimentjes, meegaand zijn over zijn problemen, begrip tonen, bewonderend staan ten opzichte van zijn zware werk aldaar en nederig en berouwvol zijn). Als we met hem op goede voet staan, kunnen we ons al eens een uitschuiver ten gepaste tijden permiteren en zijn we veel safer af.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
JoeriFranken
Posts: 82

Post#19 » Sun Nov 05, 2006 4:06 pm

Verdyck wrote:Koptelefoons das niks voor mij veel te aso(ciaal). Der is een ouw Frans gezegde dat zegt: leven en laten leven. We zouden die oude man tactvol niet meer voor de voeten moeten lopen. Tegelijkertijd vind ik dat we hem moeten paaien, hij is veel waardevoller voor ons als hij aan onze kant staat. De volgende keer zouden we collectief zijn ijdelheid moeten strelen (elke keer een goeie dag zeggen, kleine subtiele complimentjes, meegaand zijn over zijn problemen, begrip tonen, bewonderend staan ten opzichte van zijn zware werk aldaar en nederig en berouwvol zijn). Als we met hem op goede voet staan, kunnen we ons al eens een uitschuiver ten gepaste tijden permiteren en zijn we veel safer af.
Hah lol :)


Die man was gewoon ff kwaad, die gaat er voor de rest geen woorden of zo meer aan vuil maken en die gaat ons zeker niet slecht bekijken hoor. Hou het gewoon een beetje rustiger van nu af aan, voor de rest niks aan de hand.

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 44 guests