UT in bib

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

User avatar
Rabid
Posts: 29

UT in bib

Post#1 » Wed Oct 25, 2006 5:54 pm

De bibliothecaris is daarstraks in de WISINF-bibliotheek vrij hard uitgevlogen tegen een groep (lawaaimakende) mensen op het 2e verdiep van de bib en dreigde ermee sancties te ondernemen als het zo verder gaat. Vooral het feit dat de meerderheid er zat te spelen vond hij niet echt grappig, om de mens gerust te stellen heb ik dan ook het UT-mapke op de gedeelde schijf er onmiddellijk afgegooid.

Doe nu dus niet belachelijk om het er morgen weer op te zetten he, anders is die mens helemaal pissig en gaan er echte problemen van komen, en ik kan hem niet ongelijk geven.
"some threads are to be tasted, others to be swallowed, and some few to be chewed and digested."

User avatar
JoeriFranken
Posts: 82

Post#2 » Wed Oct 25, 2006 6:11 pm

Ok mooi werk :)

Maar of die man is uitgevlogen? Dat vind ik nu persoonlijk niet echt. Hij heeft ons gewoon verteld dat er beneden onderzoekers zitten en dat hij het rustig zou willen houden.


De info die hij gaf is trouwens wel handig :idea:

User avatar
Rabid
Posts: 29

Post#3 » Wed Oct 25, 2006 6:29 pm

euhm, zijn exacte woorden waren "dat is hier een leeszaal...geen duiventil...studentenkaarten afpakken...dan kunt ge het gaan uitleggen aan de departementsvoorzitte"

kweet ni wa u definitie is van uitvliegen, maar voor ne mens van rond de 50 komt da volges mij toch dicht in de buurt :D
"some threads are to be tasted, others to be swallowed, and some few to be chewed and digested."

wem
Posts: 93
Contact:

Post#4 » Wed Oct 25, 2006 7:00 pm

Rabid wrote:kweet ni wa u definitie is van uitvliegen
kwaad worde, zich erin opwinde, geen controle meer hebbe over zichzelf, ...

User avatar
Kemblin
Posts: 78

Post#5 » Wed Oct 25, 2006 7:56 pm

ik had de pech juist voor die kerel zene neus te staan toem em zenne preek begon :0
em moet ni denke da ik dan mijn kaart ga geven ze omda ik daar toevallig stond, kspeel trouwens geen ut

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#6 » Thu Oct 26, 2006 11:09 am

Ge moogt zelfs ni op uwen eigen laptop game, :evil:

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#7 » Thu Oct 26, 2006 11:16 am

Ja hallo als ge filmkes ga spele me het geluid vollen tuub en dan er mee ga lache hebdet we goe verdiend...

Game vind ik moe kunne maar dien UT loopt soms wa uit de hand me het geroep enz
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

User avatar
Nickman
Posts: 391
Contact:

Post#8 » Thu Oct 26, 2006 11:32 am

wat moeten we anders doen in die drie uur durende middag pauzes als we niks voor een les kunnen doen?

Als ge daar idd filmpkes aant zien zijt met het geluid op, dan vraagde er om...

En als we ligge roepen tijdens een spel ofzo, da is inderdaad ook niet de bedeling.

Maar rustig een spel spelen moet toch kunnen?

Zelfs een eenvoudig flash spelletje mocht al niet meer...
Webmaster of http://www.bwf.be
Make it idiot proof and someone will make a better idiot!

[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

wem
Posts: 93
Contact:

Post#9 » Thu Oct 26, 2006 11:40 am

Nickman wrote:Maar rustig een spel spelen moet toch kunnen?
Als er pc's over zijn. Studere of werke daar ga nog altij voor ...

User avatar
Nickman
Posts: 391
Contact:

Post#10 » Thu Oct 26, 2006 11:47 am

inderdaad, daar heb je gelijk in. studeren in de bib gaat nog altijd voor op gamen natuurlijk.
Webmaster of http://www.bwf.be
Make it idiot proof and someone will make a better idiot!

[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

User avatar
HyperQuantum
Posts: 61
Contact:

Post#11 » Thu Oct 26, 2006 12:10 pm

't is wel ni zo handig om u te concentreren op een of ander saaaaai project als er vlakbij een aantal mensen aan't gamen zijn.
[url=http://hyperquantum.be/hyper/]The Hyper programming language[/url]

[i]It is 2009. Do you know what your operating system is doing? Do [b]you[/b] control it?[/i]

Valthonis
Posts: 100

Post#12 » Fri Oct 27, 2006 8:34 am

Ten eerste, ik heb is ne keer meegedaan en ik vind dat er vanaf nu alleen maar deftige gamers op mogen die niet zo direct afgemaakt worden door mij of Rabid.

Ten tweede, ge kunt veel doen tijdens 3 uur middagpauze, ga naart stad (das ongeveer 20 minuten heen en 20 terug) dan hebde nog 2 uur 20min over om daar naar mensen te staren of iets te doen. Als ge u int stad nog ni kunt amuseren is er een probleem. Ge kunt ook gaan poolen of kaarten maar dan is uw graad van schraalheid mogelijk wel aan het stijgen.

Ten derde, die mens heeft ergens wel gelijk natuurlijk maar mensen maken nu wel eenmaal lawaai en daar kunde niks aan doen.

Ten vierde, ik verveel mij dus vandaar de veel te saaie en lange post.

Groet!
They claim we've purloined, I'm not the one...

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#13 » Tue Oct 31, 2006 4:59 pm

Ik ben de schuldige, le winak french guy. Maar al bij al, het was maar een storm in een glas water. Die man is een beetje gefrustreerd, heel de tijd boeken op orde leggen enzo, liggen rusten en dergelijke. Relax gewoon een beke alleman. De soep wordt nooit zo heet gegeten als ze gediend word. Ik zal in't vervolg wat uitkijken, maar de bilbliotheek is ook weer geen heiligdom.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
Chatora
Posts: 37

Post#14 » Sat Nov 04, 2006 2:40 pm

Ze kunnen misschien eens beginnen met standaard het geluid van die pc's AF te zetten. Nu krijgt ge 20 windows-opstartgeluidjes te horen...

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Post#15 » Sat Nov 04, 2006 4:25 pm

Verdyck wrote:Ik ben de schuldige, le winak french guy.
WINAK Ex! :p
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 62 guests