Hey,
Ik vroeg mij af wanneer de 'oh zo gevreesde' tweede zit ongeveer plaats vindt dees jaar (of elk jaar moest da hetzelfde zijn), zodat ik al eventueel een vakantie zou kunnen boeken ervoor of erna.. (dan kost da allemaal al wa minder..=)
Moderator: Praesidium
eind september begint het nieuwe academiejaarWinak465 wrote:Ahzo dat begint al midden augustus, ik dacht eerder eind september.
hoewel ik informatica studeer kan ik nog altijd ni aan de site van ua aan uit en vinnek er ook amper iets op terugNynek wrote:da zal wel op den academische kalender staan van de UA,moet wel eens gaan zien
*edit:
augustus
vr 1: uiterste datum examenroosters 2de zittijd
vr 15: OLV Hemelvaart ; ma 11 tot en met zo 17: sluitingsweek
ma 18: vroegste datum 2de zittijd
september
ma 8 tot vr 12: Deliberatie en proclamatie
wo 10: Infomarkt CST
ma 15 tot vr 19: Week zonder lessen of examens
Super Duck wrote:hoewel ik informatica studeer kan ik nog altijd ni aan de site van ua aan uit en vinnek er ook amper iets op terugNynek wrote:da zal wel op den academische kalender staan van de UA,moet wel eens gaan zien
*edit:
augustus
vr 1: uiterste datum examenroosters 2de zittijd
vr 15: OLV Hemelvaart ; ma 11 tot en met zo 17: sluitingsweek
ma 18: vroegste datum 2de zittijd
september
ma 8 tot vr 12: Deliberatie en proclamatie
wo 10: Infomarkt CST
ma 15 tot vr 19: Week zonder lessen of examens
Waar staat die academische kalender erges?
en dan nog een vraagske:
"vroegste datum 2de zittijd", dan begint ten vroegste tweede zit, ma wanneer is de laatsten datum van tweede zit? (wanneer moogt ge weg zijn..) en moet ge tijdens de proclamatie en deliberatie aanwezig zijn?
aaah doorscrollen naar onderWinak465 wrote:
Mja ik weet het, dat is een nogal lastige procedure om dat te vinden. Na jaren van onderzoek en veel beraadslaging ben ik erachter gekomen dat het met volgend algoritme kan gevonden worden (niet voor beginners) :
1. Google
2. Type "UA academische kalender"
3. Klik de eerste link
^^
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests