[WetProg]: 2e Zit

Forum van 3de Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

Guest

[WetProg]: 2e Zit

Post#1 » Fri Jul 07, 2006 5:33 pm

Voor de opgave van 2e zit zal Franky u verwittigen via email wanneer deze online komt. Dit zal zijn in het begin van augustus (pas jammer genoeg)

Voor zij die mss een gedeeltelijke vrijstelling zouden hebben, die hebben reeds een mail ontvangen als dit het geval was van Franky, dus check uw mailbox.

Alex

Post#2 » Sun Jul 09, 2006 11:13 am

huh? vorig jaar kreeg ik nog de mededeling 'we geven geen afzonderlijke vrijstellingen voor theorie of praktijk'

Valthonis
Posts: 100

Post#3 » Sun Jul 09, 2006 11:38 am

naja, nu zei Cuyt dat ze mild waren geweest met de gedeeltelijke vrijstellingen naar 2e zit toe. Hoewel velen van de 2e zitters echter elke keer aanwezig waren en ook elke keer mooi hebben ingeleverd zijn wij blijkbaar toch niet gunstig genoeg verklaard.

De rotzakken :lol:
They claim we've purloined, I'm not the one...

Alex

Post#4 » Sun Jul 09, 2006 2:44 pm

met verbeteren zijn ze toch niet mild geweest. Naar verluidt was bijna iedereen gebuist...

Valthonis
Posts: 100

Post#5 » Mon Jul 10, 2006 7:04 am

ni iedereen denkik, er hadden er zeker gedeeltelijke vrijstelling want anders had die geen mail gestuurd, maar ja ze zijn inderdaad wel te streng geweest naar mijns inziens.
Als ge elke les aanwezig zijt, alles mooi afgeeft en er u best voor doet, verwacht ik toch wel dat ge er door zijt of toch een gedeeltelijke vrijstelling zou kunnen krijgen.
They claim we've purloined, I'm not the one...

User avatar
Pieter
Posts: 54

Post#6 » Wed Jul 19, 2006 6:00 pm

Hmmm,
ik hoop dat het niet al te veel gaat zijn, want vind het toch maar laat.
Kan die dat nu al niet geven, dan kunnen we daar ten minsten rustig aan werken

wem
Posts: 93
Contact:

Post#7 » Thu Jul 20, 2006 8:32 am

bij Telecom2 ware ze der redelijk correct in, direct infosessie gehoude me wa ge just moet doen, meestgemaakte foute enzo.
En dan ook de melding voor die paar mense die hunne projectpartner wel door telecom2 was da ze een licht verminderde opgave alleen moeste make.

Valthonis
Posts: 100

Post#8 » Thu Jul 20, 2006 6:32 pm

Inderdaad, dus de smoes van het gaat niet om dat op tijd te geven is dus niet bruikbaar.

Laten we een collectieve actie houden tegen het laat opgeven van de opdracht WP
They claim we've purloined, I'm not the one...

Valthonis
Posts: 100

Post#9 » Fri Jul 21, 2006 10:05 am

Heb toch maar eens een mailtje gestuurd of het nu nog ni online zou kunnen komen het project.

Wrsch zal het evenveel werk zijn als een van die wekelijkse opdrachten en zulde dus een week of 2 de tijd krijgen om het op te lossen.
They claim we've purloined, I'm not the one...

Valthonis
Posts: 100

Post#10 » Mon Aug 07, 2006 8:26 am

Franky zij blijkbaar begin augustus, het is nu week 2 en de opgave is er nog steeds niet ....
They claim we've purloined, I'm not the one...

wem
Posts: 93
Contact:

Post#11 » Mon Aug 07, 2006 9:43 am

Valthonis wrote:Franky zij blijkbaar begin augustus, het is nu week 2 en de opgave is er nog steeds niet ....
nog altij niks ofwa?

User avatar
Pieter
Posts: 54

Post#12 » Mon Aug 07, 2006 9:52 am

mannen, vandaag heeft den unief een week verlof, dus ik vrees dat het pas voor volgende week zal zijn. Maar aangezien de 15de dinsdag is, veronderstel ik wel dat iedereen de brug maakt maandag.
Maw tzal wachten zijn tot woensdag, spijtig genoeg.
Tis te hopen dat het wat meevalt,..........

Karen

Post#13 » Mon Aug 07, 2006 12:41 pm

Wij moeten voor wiskunde ook een opdracht krijgen van de franky en die ging deze week doorgemaild worden. Dus ik denk da da bij jullie dan ook wel het geval zal zijn? Maja, deze week, da kan gerust nog vrijdag zijn eh :-)

Sterkte!

Gegroet, Karen

Valthonis
Posts: 100

Post#14 » Mon Aug 07, 2006 1:36 pm

Gij/jullie ook sterkte!!
They claim we've purloined, I'm not the one...

Travin
Posts: 2

Post#15 » Mon Aug 07, 2006 3:20 pm

ik weet ni goe hoe da zit, maar volgens mij is het ni echt normaal dat we die zo kort voor de examens krijgen. Anders moeten we onze ombutsman eens contacteren en zien of het niet mogelijk is het project af te schaffen. Ze moeten maar op tijd zijn. Maar ja, het kan wel zijn dat het examen in moeilijkheidsgraad verhoogd als wraak. Van Franky ( = :twisted: ) moogt ge alles verwachten :?

Travin

Return to “3de Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 44 guests