Here goes!
Slide 18: Wat wil die slide nu eigenlijk zeggen? Er staat iets over de Interface Def. Language, en iets over vrijheid, of da nu een voordeel is of niet... Maar waarover gaat dat nu?
Slide 22: Wat is het principe van Form Filling juist? Mijn notities zeggen "de vraag aan de server zo kort mogelijk maken", maar wat houdt dat in? Of een voorbeeld misschien?
Slide 27: Iemand een idee wat die "legacy transactions" juist zijn? Er staat verder (sl.31) een definitie van Transactions... Is dat dan hetzelfde, en zoja, wat heeft dat met legacy te maken?
Slide 62: Wat houdt het kip-en-ei probleem juist in ivm superpeers?
Slide 96: Hier staat dat het Process Image één of meerdere system stacks bevat. Op slide 101 staat dat het PCB één of meerdere system stacks bevat. Welk is het (en waarom)?
Slide 108: Wat moet het OS nu zitten prutsen aan data structuren? Is dat niet de zaak van het proces?
Slide 119: Bestaat er iets (voorbeeld van een OS) met één proces dat meerdere threads heeft? :p
Slide 141: Waarover gaat dit allemaal? Wat moet dat tabelletje vanonder mij vertellen?
Slide 155: Waarom moeten threads van verschillende processen informatie uitwisselen (in die shared memory) bij multithreading? Moeten die niet gewoon met het OS praten ivm met elkaar?
Slide 206: Wat is parameter marshaling? Er staat bij mij iets over de standaardisatie van hetgeen daarboven staat?
Thanks!