[WetProg] Opgave 5 - oefeningen

Forum van 3de Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

Poll: Wie doet wat?

1
5
10%
1
5
10%
2
5
10%
2
5
10%
3
5
10%
3
5
10%
4
3
6%
4
3
6%
5
8
15%
5
8
15%
Total votes: 52

ahmed
Posts: 5

Post#16 » Sun Oct 28, 2007 11:17 am

oefening 2

papillon
Posts: 14

Post#17 » Mon Oct 29, 2007 12:36 pm

Shinta wrote:Indien de kwestie van oefening 5 niet opgelost geraakt zal de poll verwijderd worden zodat de identiteiten van de ingeschreven mensen bekend raken.
Ik zie maar 5 mensen op het forum staan die effectief hebben gezegd dat ze oefening 5 doen. Die zesde is dus een onbekende, en als die de presentatie niet doet zal die plaats moeten maken voor iemand die dit wel doet.
Allé, da's hoe ik et zou oplosse, ik ben natuurlijk geen autoriteit.

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#18 » Mon Oct 29, 2007 1:42 pm

papillon wrote:
Shinta wrote:Indien de kwestie van oefening 5 niet opgelost geraakt zal de poll verwijderd worden zodat de identiteiten van de ingeschreven mensen bekend raken.
Ik zie maar 5 mensen op het forum staan die effectief hebben gezegd dat ze oefening 5 doen. Die zesde is dus een onbekende, en als die de presentatie niet doet zal die plaats moeten maken voor iemand die dit wel doet.
Allé, da's hoe ik et zou oplosse, ik ben natuurlijk geen autoriteit.
Ik ook niet ^_^. Je hebt gelijk, hij ZOU MOETEN plaatsmaken, maar dit forum heeft geen juridische verbintenis behalve als Franky Backeljauw zegt dat enkel mensen die hier bevestigd hebben hun opgave mogen insturen.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#19 » Mon Oct 29, 2007 9:43 pm

Shinta wrote:
papillon wrote:
Shinta wrote:Indien de kwestie van oefening 5 niet opgelost geraakt zal de poll verwijderd worden zodat de identiteiten van de ingeschreven mensen bekend raken.
Ik zie maar 5 mensen op het forum staan die effectief hebben gezegd dat ze oefening 5 doen. Die zesde is dus een onbekende, en als die de presentatie niet doet zal die plaats moeten maken voor iemand die dit wel doet.
Allé, da's hoe ik et zou oplosse, ik ben natuurlijk geen autoriteit.
Ik ook niet ^_^. Je hebt gelijk, hij ZOU MOETEN plaatsmaken, maar dit forum heeft geen juridische verbintenis behalve als Franky Backeljauw zegt dat enkel mensen die hier bevestigd hebben hun opgave mogen insturen.
als geen van die 6 presentatie de presentatie doet dan moeten er TWEE mensen plaatsmaken... ook 1 van die 5 vroege vogels :P

(ik begin nu pas het nut van het vak 'logica' in te zien :P... mijn theorie kan je lezen in de thread van reeks 4)

ps: ik doe 2

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#20 » Mon Oct 29, 2007 9:46 pm

papillon wrote:
Shinta wrote:Indien de kwestie van oefening 5 niet opgelost geraakt zal de poll verwijderd worden zodat de identiteiten van de ingeschreven mensen bekend raken.
Ik zie maar 5 mensen op het forum staan die effectief hebben gezegd dat ze oefening 5 doen. Die zesde is dus een onbekende, en als die de presentatie niet doet zal die plaats moeten maken voor iemand die dit wel doet.
Allé, da's hoe ik et zou oplosse, ik ben natuurlijk geen autoriteit.
het ziet er naar uit dat jij OOK plaats zal moeten maken

mensen... probeer presentaties te wisselen zodat het uit komt

Tony
Posts: 4

Post#21 » Tue Oct 30, 2007 10:44 am

hey,

ik wil de presentatie van 5 wel doen, maar als het niet opgelost raakt met die poll, dan zal ik wel een andere oefening doen.

Tony Van Beers.

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#22 » Tue Oct 30, 2007 11:15 am

Tony wrote:hey,

ik wil de presentatie van 5 wel doen, maar als het niet opgelost raakt met die poll, dan zal ik wel een andere oefening doen.

Tony Van Beers.
Gij moogt da wel doen aangezien ge dat gaat presenteren :). Andere mensen moeten echter plaatsmaken..
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
Rabid
Posts: 29

Post#23 » Tue Oct 30, 2007 12:13 pm

2+presentatie
"some threads are to be tasted, others to be swallowed, and some few to be chewed and digested."

User avatar
Nickman
Posts: 391
Contact:

Post#24 » Tue Oct 30, 2007 12:51 pm

nu zijn er al 7 voor oefening 5...

Ik zal mijn oefening dan wel veranderen naar opgave 3.
Zonder presentatie...

(misschien dat een admin de poll kan aanpassen?)
Webmaster of http://www.bwf.be
Make it idiot proof and someone will make a better idiot!

[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#25 » Tue Oct 30, 2007 1:46 pm

Nickman wrote:nu zijn er al 7 voor oefening 5...

Ik zal mijn oefening dan wel veranderen naar opgave 3.
Zonder presentatie...

(misschien dat een admin de poll kan aanpassen?)
neeje jij moet niets veranderen, ik heb derstrax naar Franky Backeljauw gemaild en de personen die wel hebben gepost hebben voorrang op diegene dat niet hebben gepost en de mensen die over de 5 gaan mogen die oefening NIET uitvoeren.

Voor deze reeks houdt dit in dat Papillon en de persoon die niets heeft gepost afvalt voor oefening 5.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
Nickman
Posts: 391
Contact:

Post#26 » Tue Oct 30, 2007 1:57 pm

Mja, maaktm ij niet uit, maar als er geen oplossing voor komt wil ik wel van oefening veranderen :).
Webmaster of http://www.bwf.be
Make it idiot proof and someone will make a better idiot!

[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

User avatar
Wim
Posts: 16

Post#27 » Tue Oct 30, 2007 2:52 pm

Ik neem oefening 3 wel (geen presentatie).

User avatar
Rabid
Posts: 29

Post#28 » Tue Oct 30, 2007 3:01 pm

<- Pieter Verberck :p
"some threads are to be tasted, others to be swallowed, and some few to be chewed and digested."

sasa.berberovic
Posts: 8

Post#29 » Tue Oct 30, 2007 3:13 pm

ik zal de 4de doen

rdillen
Posts: 7

oef3

Post#30 » Tue Oct 30, 2007 4:59 pm

Ik doe oefening 3
Roeland Dillen

Return to “3de Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron