Onderwijscommissie

Forum van 3de Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

User avatar
Rabid
Posts: 29

Onderwijscommissie

Post#1 » Tue Feb 20, 2007 1:20 pm

Morgenmiddag is het onderwijscommissie Informatica, de 2-jarige master gaat hier een cruciaal onderwerp zijn. Bart Braem heeft mij net laten weten dat het zeer belangrijk is dat er hier morgen vertegenwoordiging van de studenten aanwezig is. Ik heb mij hier vorig jaar niet meer voor ingeschreven (maar blijkbaar sta ik wel op de lijst van de OC, rare administratie die UA), en ben ook niet van plan mij hier nog mee bezig te houden. De enige 2 andere mensen die zich hier nog wel mee bezighouden zijn Tristan en Joachim. Ik weet niet of zij hier echter nog tijd voor hebben vermits Tristan zijn handen vol heeft met WINAK, en Joachim met de UA studentenraad. Dus is mijn vraag, wil er iemand tijdelijk of permanent als studentenvertegenwoordiger van 3e Bachelor Informatica naar voren treden?

OC Informatica is morgen 21 februari 14u in de G-bouw
"some threads are to be tasted, others to be swallowed, and some few to be chewed and digested."

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#2 » Tue Feb 20, 2007 9:45 pm

Ik ben voor 2e bachelor vertegenwoordiger en De Woef (de woef) voor eerste. Normaal gezien zijn wij beiden al aanwezig.

User avatar
Tristan
Prosenior
Posts: 143

Post#3 » Wed Feb 21, 2007 12:27 pm

Ook ik heb in al die jaren nog maar
1 vergadering moeten overslaan,
en zal ondanks griep ook vandaag weer
aanwezig zijn.

mvg,
Tristan

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Re: Onderwijscommissie

Post#4 » Wed Feb 21, 2007 7:12 pm

Rabid wrote:Bart Braem heeft mij net laten weten dat het zeer belangrijk is dat er hier morgen vertegenwoordiging van de studenten aanwezig is.
Kvind dat wel raar,
want vandaag was gewoon een formaliteit. Alle wijzigingen aan het ba/ma programma waren vorige vergadering ten laatste al allemaal verwerkt. Vandaag werd er meer gewoon "bevestigd" dat alles klopte met onze voorgaande wijzigingen.

M.a.w: Bezwaren tegen de structuur van Ba/Ma waren evt toepasbaar tot vorige vergadering en ervoor.
Maar door rond te horen bij de studenten waren er weinig/geen noodzakelijke bezwaren.
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

Return to “3de Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 49 guests