[Leven] Professionele interesse in oa. C/C++ en telecom

Forum van 3de Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

Beasty
Prosenior
Posts: 66
Contact:

[Leven] Professionele interesse in oa. C/C++ en telecom

Post#1 » Mon Feb 19, 2007 3:24 pm

Beste 3e bach WINAKkers en/of sympathisanten!!

Bijna afgestudeerd als B.Sc. in de Informatica en geinteresseerd om reeds het werkveld van de professionele IT-wereld te betreden ?

Indien zo of gewoonweg voor meer info kan u mij altijd vrijblijvend contacteren op het volgende adres: bart.de_kock.ext@siemens.com

Het betreft aanwerving voor tewerkstelling te Herentals bij een van de bekendste internationale telecombedrijven. (hint: het begint met een S, telt 7 letters en 2 lettergrepen :))

De jobinhoud situeert zich in het domein van software-ontwikkeling van telecommunicatiesystemen, incl. oa. C/C++ (eventueel JAVA) en liefst ook GNU/Linux.

Als dit uw ding lijkt, raad ik u ten sterkste aan van u te laten horen ... Inhoud varieert weliswaar naargelang de specifieke betrekking en wat u niet kent, wordt gewoonweg geleerd in de praktijk. Het allerbelangrijkste is immers dat de kandidaat-sollicitant beschikt over een universitair kennisniveau wat betreft informatica.

Teneinde de levensbeschouwing niet te hard te verwaarlozen, sta ik uiteraard ook open voor andere meer ludieke activiteiten, maar dat zal dan toch wel elders plaatsvinden :)

Beasty, Prosenior WINAK
[minder bekend doch ook wel door het leven gaand als Bart De Kock ;)]

Return to “3de Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 46 guests