[DistProg] Presentatie project Gedistribueerd Programmeren

Forum van 2de Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

NfERnO
Posts: 5
Contact:

[DistProg] Presentatie project Gedistribueerd Programmeren

Post#1 » Fri May 26, 2006 12:25 pm

Ik heb nog niet helemaal goed door hoe die presentatie van't project nu juist zal verlopen, dus vraag'k het hier eens.
Wat ik al heb begrepen is dat er een gedeelte is met de ganse groep samen, en daarna iedereen apart.
Bij het stukje iedereen apart kan elk groepslid vertellen welke bijdrage hij/zij aan het project heeft geleverd.

Maar wat en hoe ga je nu juist presenteren? Moet je een soortement .ppt-presentatie geven of een demonstratie van de website, of beide?
Als er een .ppt-presentatie in zit, wat ga je daar dan in vertellen? Iets van: Ja dit is ons design en we hebben dat zo gemaakt om die en die redenen.

Iemand die er wat meer weet over te vertellen?

, Tim
~ Don't lose the child whithin, you'd only grow older ~

User avatar
Quintus Maximus
Posts: 222

Post#2 » Fri Jun 16, 2006 7:04 pm

Af en toe toch nog is op blackboard kijken:
Gunther Stuer heeft zijn mededeling een beetje aangepast:

do 01 jun 2006 -- Planning mondeling examen
Het mondeling zal doorgaan op donderdag 22/06.

0900-1000: cafebabe
1000-1100: gedipro
1100-1200: group0
1400-1500: senseo
1500-1600: javamaniacs

Duur presentatie: 45 min
Inhoud:
1. Iedereen overloopt het werk dat HIJ zelf gedaan heeft. Er moet een onderdeel zijn over de requirements, de analyse, het design, testcode, implementatie, ...
2. Demo van de test-suite
3. Demo van de software die op een gestructureerde manier de verschillende use-cases overloopt
[img]http://users.skynet.be/quintensoetens/sigG4.jpg[/img]

Guest

Post#3 » Fri Jun 16, 2006 7:53 pm

Hmm tof, Bb laat da natuurlijk ni zien op de front-pagina alser ne post wordt aangepast...

En 'k zie ni goe wa'k me moet voorstellen bij nen demo v.d. software... Onze software doe in principe nul de botten aangezien er genne UI is; dus veel valt er ni te demonstreren op da vlak... :)

NfERnO
Posts: 5
Contact:

Post#4 » Sat Jun 17, 2006 11:16 am

Oeps, was blijkbaar ni ingelogd, en dan zitte natuurlijk als Guest te posten. Ff elders een topic starten om te vragen ofze da af kunne zetten...
~ Don't lose the child whithin, you'd only grow older ~

sdm
Posts: 5
Contact:

Post#5 » Sat Jun 17, 2006 1:44 pm

Kan iemand mij vertellen hoe ge die mededeling kunt vinden? :)

Ik vind die nl nergens op BB... (toffe is da onze groep der blijkbaar ni bijsta)

NfERnO
Posts: 5
Contact:

Post#6 » Sat Jun 17, 2006 2:17 pm

Ik zou denken dagge ni kunt missen; 't is het eerste dagge ziet agge naar de pagina van't vak gaat: "CURSUSSEN > PROJECT GEDISTRIBUEERD PROGRAMMEREN > MEDEDELINGEN"
~ Don't lose the child whithin, you'd only grow older ~

sdm
Posts: 5
Contact:

Post#7 » Sat Jun 17, 2006 2:25 pm

Blijkbaar zie ik (en niemand van onze groep) da bericht... laatste is 28mei

Heb ne mail gestuurt naar Gunther... misschien isser iets misgelope bij het poste van ons project en hebbe ze da gewoon ni gekregen (bij logica waren er ook problemen)

joeri
Posts: 41

Post#8 » Sat Jun 17, 2006 3:18 pm

Silas, dit gaat over Project Gedistribueerd Programmeren van 1e Bach, wij hebben dus geen presentatie blijkbaar.

sdm
Posts: 5
Contact:

Post#9 » Sat Jun 17, 2006 3:29 pm

Mja blijkbaar wel... maar met da knopke "View posts since last visit" ziet ge dus niet in welk jaar da gepost is ;-)

Misschien iets voor de wim om daar iets aan te doen? ;-)

wem
Posts: 93
Contact:

Post#10 » Sat Jun 17, 2006 3:33 pm

sdm wrote:Misschien iets voor de wim om daar iets aan te doen? ;-)
Ik denk dat dit eerder iets tijdelijk is, omda het vak "gedistribueerd programmeren" in 2 verschillende jare, als 2 "verschillende?" vakken gegeven wordt.

Dus binnen een dik jaar zou dat probleem totaal niet meer mogen bestaan, omdat er dan nog maar 1 systeem is (nl. Bach/Mast).

Return to “2de Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 46 guests