CA : Examen

Forum van 2de Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

CA : Examen

Post#1 » Fri May 22, 2009 3:13 pm

Moeten wij enkel die 4 pdf's die onder studiemateriaal staan op BB kennen voor het theorie examen?

Wanneer moeten wij onze opdracht inleveren van onze CPU?

User avatar
Tom
Posts: 602

Re: CA : Examen

Post#2 » Fri May 22, 2009 4:19 pm

Sebastiaan wrote:Moeten wij enkel die 4 pdf's die onder studiemateriaal staan op BB kennen voor het theorie examen?

Wanneer moeten wij onze opdracht inleveren van onze CPU?
Vermoedelijk is dat het enigste wat wij moeten kennen (en uiteraard zijn uitleg erbij), de twee opdrachten (Pipelining met één hazard + Reeks 5 in Verilog) moeten afgewerkt worden tegen 24 Juni als ik me niet vergis. (Vroeger inleveren mag ook altijd)

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

Post#3 » Fri May 22, 2009 5:38 pm

Moeten wij alle vorige reeksen ook insturen ?

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Post#4 » Fri May 22, 2009 6:15 pm

Alle vorige reeksen hebt ge (more or less) nodig voor die opdracht.

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

Post#5 » Fri May 22, 2009 6:59 pm

Pieter Belmans wrote:Alle vorige reeksen hebt ge (more or less) nodig voor die opdracht.
ja maar voor het maken van de CPU mocht ge toch de build-in library's gebruiken?

User avatar
Tom
Posts: 602

Post#6 » Fri May 22, 2009 9:43 pm

Sebastiaan wrote:
Pieter Belmans wrote:Alle vorige reeksen hebt ge (more or less) nodig voor die opdracht.
ja maar voor het maken van de CPU mocht ge toch de build-in library's gebruiken?
Als je een Pipelined CPU met een Hazard opgelost kan maken uit build-in libraries dan zal je de eerdere reeksen ook wel kunnen. Hij heeft hier verder niets over gezegt dus ik vermoed dat we deze niet mee moeten inleveren. Voor de zekerheid doe je het beter toch denk ik. :wink:

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Post#7 » Sat May 23, 2009 9:57 am

Sebastiaan wrote:
Pieter Belmans wrote:Alle vorige reeksen hebt ge (more or less) nodig voor die opdracht.
ja maar voor het maken van de CPU mocht ge toch de build-in library's gebruiken?
Ja, maar sommige onderdelen zijn nu eenmaal ni built-in en die moogt ge dan zelf maken.

Return to “2de Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron