[Algebra] Vraagjes bij het exaam numerieke algebra

Forum van 2de Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

User avatar
Scheder
Posts: 212

[Algebra] Vraagjes bij het exaam numerieke algebra

Post#1 » Sun Jun 01, 2008 10:22 pm

- besta er een boek voor NLA? xd
- aangezien pratkijk van numerieke algebra alleen da project is [volgens de tuyeaux], is er geen praktijkdeel van dinsdag?
- en klopt het da er bij numberieke algebra alleen maar 3 vrage kome, 1 over hfst 14, 1 over 17 en 1 over [hfst 1-8]? [ook volgens tuyeaux]

xxPeter

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#2 » Sun Jun 01, 2008 10:29 pm

Er bestaat volgens mij geen boek van NLA. Of je moest dat boek vinden waar hoofdstuk 1-8 en 14 en 17 uit komen ;)

Vorig jaar was het volgens mij inderdaad zo dat het project als praktijk gelde voor het numerieke gedeelte. Dit wilt niet zeggen dat dit dit jaar zo is, dat zal in de les zeker wel gezegd zijn. Neemt niet weg dat er zeker een praktijk gedeelte is van het lineaire deel. Je ben niet voor niets een heel semester oefeningen aan het maken he ;)

Het klopt volgens mij niet dat er maar 3 vragen komen. Er staat in de tuyeaux ook bij "Ter illustratie". Het is gewoon om aan te tonen dat hfstk 14 en 17 belangrijke leerstof is. Als ze nu 4 vragen wilt stellen, stelt ze er 4 he :P

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#3 » Mon Jun 02, 2008 12:21 am

Norfolk wrote:dat zal in de les zeker wel gezegd zijn.
Alsk naar de les was geweest haddek het wrs ni moete vrage e... ;)
Norfolk wrote:Je ben niet voor niets een heel semester oefeningen aan het maken he ;)
da dachtek dus ook bij het deel van numerieke algebra. er ware daar toch ook elke week oefensessies voor...
Norfolk wrote: Het klopt volgens mij niet dat er maar 3 vragen komen. Er staat in de tuyeaux ook bij "Ter illustratie". Het is gewoon om aan te tonen dat hfstk 14 en 17 belangrijke leerstof is. Als ze nu 4 vragen wilt stellen, stelt ze er 4 he :P
zo haddek het ni bekeke, thx

xxPeter.

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#4 » Mon Jun 02, 2008 12:30 am

iemand uit uw jaar zal dan uitsluitsel moeten brengen ;)
nochtans als je het project kan, zal je normaal gezien oefeningen ook wel kunnen oplossen zeker :)

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#5 » Sun Aug 31, 2008 3:41 pm

Van Steen had een blad doorgestuurd waarin stond wat niet en wel te kennen was, maar wat met definities en proposities die niet in de wel/niet te kennen lijst staan, kunnen die dan wel of niet gevraagd worden?

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#6 » Sun Aug 31, 2008 10:16 pm

Iemand?

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#7 » Sun Aug 31, 2008 11:35 pm

Scheder wrote:Iemand?
Die zal je moeten kennen zeker? Hij zegt wel dat je het bewijs er niet van moet kennen of dat hij er niets over gaat vragen, wil niet zeggen dat je ze niet moet kennen he. Je moet heel je cursus kennen he ;)

niet dat ik daar een held in ben ofzo :oops:
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#8 » Mon Sep 01, 2008 10:21 pm

Mja het wordt iets voor volgend jaar. kheb nla beetje opgegeve. het is vrij onmogelijk geworde.
spijtig. mr ja ge kunt er ni voor alles door zijn e ^^

Teun
Posts: 216

Post#9 » Tue Sep 02, 2008 1:44 pm

Scheder wrote:Mja het wordt iets voor volgend jaar. kheb nla beetje opgegeve. het is vrij onmogelijk geworde.
spijtig. mr ja ge kunt er ni voor alles door zijn e ^^
Da ga wel :twisted: </pest :wink: >

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#10 » Tue Sep 02, 2008 3:39 pm

Pestkop!
Da ga ni!
Toch ni voor mij!
miss benk ni slim genoeg :(
miss dak maar beter gewoon geschiedenis ga doen fzo...
:wink:

Teun
Posts: 216

Post#11 » Wed Sep 03, 2008 10:12 am

Gij zijt slim genoeg. een beetje meer in't jaar doen en volgend jaar hebt ge drie maand vakantie ;)

Return to “2de Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 48 guests