[CG] Steek het licht aan...

Forum van 1ste Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Steek het licht aan...

Post#1 » Fri Apr 21, 2006 6:21 pm

Tog al beter.

Image
Image
Image
Last edited by Shinta on Sun Apr 23, 2006 12:18 am, edited 2 times in total.

User avatar
WiDeCr0w
Posts: 38
Contact:

Post#2 » Fri Apr 21, 2006 6:24 pm

nice, tis idd nog nie helemaal perfect, maar toch scheun ze! :)

sammyke007

Post#3 » Fri Apr 21, 2006 6:26 pm

heel schoon idd, maar is da één spot of een universeel licht ofzo? want u vliegtuig heeft aan beide kanten precies schaduw?

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#4 » Sat Apr 22, 2006 1:34 pm

das 1 spot ^^

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#5 » Sat Apr 22, 2006 4:34 pm

WiDeCr0w wrote:nice, tis idd nog nie helemaal perfect, maar toch scheun ze! :)
flatshading is nooit zo sjiek ^^ tis gewoon eel eenvoudig, tis ook ni de bedoeling om iets heel hoogstaand te creeeren, eerder om het blob effect als gevolg van z-buffer te vermijden.

User avatar
Nickman
Posts: 391
Contact:

Post#6 » Sat Apr 22, 2006 9:58 pm

Maak voor u volgende implementatie is ineens een anti-aliasing, want die kartels worden altijd maar erger en erger als ge meer grave dingen maakt :D

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#7 » Sat Apr 22, 2006 10:46 pm

We're implementing technology that was used in Wolfenstein3D! Be proud! :p

eigenlijk was da raycasting ma soit :p

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#8 » Sun Apr 23, 2006 12:18 am

Euh ja, kheb dus gemerkt dak net et tegenovergestelde verwijderde, duseuh ^^ oeps, tis nu in orde, zie voor de updates naar de foto's, de overgang ist duidelijkste in men hangar.

User avatar
Nickman
Posts: 391
Contact:

Post#9 » Sun Apr 23, 2006 7:34 pm

Er is precies nog iets niet helemaal juist he. Je hebt bv. een rechtoek die je in twee driehoek deeld met je triangulatie.
Nu zijn die twee driehoeken alletwee exact hetzelfde gericht, maar in jouw belichting hebben ze allebei een andere lichtinval... de ene is lichter dan de andere (op je vliegveld kan je diet goed zien)

maar toch mooi ;)

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#10 » Sun Apr 23, 2006 7:52 pm

Nickman wrote:Er is precies nog iets niet helemaal juist he. Je hebt bv. een rechtoek die je in twee driehoek deeld met je triangulatie.
Nu zijn die twee driehoeken alletwee exact hetzelfde gericht, maar in jouw belichting hebben ze allebei een andere lichtinval... de ene is lichter dan de andere (op je vliegveld kan je diet goed zien)

maar toch mooi ;)
da is omda in da in de ene driehoek de lichtbron schuiner invalt dan in de andere driehoek, ma kzalt veranderen zenne, dattem de lichtinval berekent voor de triangulatie.

Pr0fage
Posts: 12

Post#11 » Tue May 16, 2006 11:16 pm

slimmy wrote:We're implementing technology that was used in Wolfenstein3D! Be proud! :p

eigenlijk was da raycasting ma soit :p
is da waar? raycast en zo vlot? lijkt vreemd:)

Return to “1ste Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests