Page 1 of 1

[CG] coordinaten

Posted: Wed Feb 15, 2006 7:31 pm
by j0lle
is er iemand die die coördinaten al goed doorheeft?
zo die ge in u tool file steekt...
ik krijg er geen vat op :P
doet altijd iets anders dan wat ik verwacht.

Posted: Wed Feb 15, 2006 7:46 pm
by EagleEye812
Software Engineering of graphics? :shock:

Posted: Wed Feb 15, 2006 7:51 pm
by j0lle
whoops
moved 8)

Posted: Wed Feb 15, 2006 7:52 pm
by Kemblin
ik wou just hetzelfde vragen da spul komt maar ni goe in beeld hier :(

Posted: Wed Feb 15, 2006 7:58 pm
by EagleEye812
als ge wilt (uit)zoemen, naast uw show world ofzoiets staan

wn x y x y
dat zijn uw window limieten dus min min en max max

voor de rest moete wa prutsen met de eye point daar controleerde de kijkhoek etc

Posted: Wed Feb 15, 2006 8:18 pm
by N-J
wa bedoelt ge juist uw model coordinate in uw moff of wa dirk juist heeft uitgelegd

Posted: Wed Feb 15, 2006 8:22 pm
by EagleEye812
er staat in de Tool N-J :p

Posted: Wed Feb 15, 2006 8:27 pm
by j0lle
EagleEye812 wrote:als ge wilt (uit)zoemen, naast uw show world ofzoiets staan

wn x y x y
dat zijn uw window limieten dus min min en max max

voor de rest moete wa prutsen met de eye point daar controleerde de kijkhoek etc
cool thx
straks is mee prutse

Posted: Wed Feb 15, 2006 8:29 pm
by EagleEye812
Ik heb da ok gevraagd aan de peter maar die zei alleen maar "prutst er maar is mee" :D dus ja that's what you should do zeker

Posted: Wed Feb 15, 2006 8:35 pm
by Kemblin
mja maar hoe draait da spul , da blijkt alle kanten op te draaien behalve de hoeken die ik wil :(

Posted: Wed Feb 15, 2006 8:49 pm
by sammyke007
Idd, ik heb daar een kwartier mee moeten spelen eer ik eindelijk mijn vliegding "recht" zag staan en redelijk goed uitgezoomed...

Posted: Fri Feb 17, 2006 9:53 am
by petze
ja manne sorry voor de last ma khad echt veel werk en had ni den tijd om uit te vissen hoe da just zat :s mijn foutje. Maar ik zie da ge goe olle plan getrokken hebt.

Posted: Fri Feb 17, 2006 1:35 pm
by Nickman
Ik gebruik dit, geeft toch een goed beeld vind ik:
Test3DimViews.ReadEyePoint
20.0 -5.0 10.0 -5.0 -10.0 0.0
~

Voor het view world moet ge zien naar u afmetingen he...

Posted: Fri Feb 17, 2006 1:37 pm
by sammyke007
petze wrote:ja manne sorry voor de last ma khad echt veel werk en had ni den tijd om uit te vissen hoe da just zat :s mijn foutje. Maar ik zie da ge goe olle plan getrokken hebt.
zal wel, ge wou het aan de Wouter gaan vragen :d

Posted: Fri Feb 17, 2006 4:48 pm
by Norfolk
petze wrote:ja manne sorry voor de last ma khad echt veel werk en had ni den tijd om uit te vissen hoe da just zat :s mijn foutje. Maar ik zie da ge goe olle plan getrokken hebt.
hehe maar ne goeie uitleg zou nog welkom zijn :D