[CG] coordinaten

Forum van 1ste Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

User avatar
j0lle
WOZ
Posts: 396

[CG] coordinaten

Post#1 » Wed Feb 15, 2006 7:31 pm

is er iemand die die coördinaten al goed doorheeft?
zo die ge in u tool file steekt...
ik krijg er geen vat op :P
doet altijd iets anders dan wat ik verwacht.

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#2 » Wed Feb 15, 2006 7:46 pm

Software Engineering of graphics? :shock:

User avatar
j0lle
WOZ
Posts: 396

Post#3 » Wed Feb 15, 2006 7:51 pm

whoops
moved 8)

User avatar
Kemblin
Posts: 78

Post#4 » Wed Feb 15, 2006 7:52 pm

ik wou just hetzelfde vragen da spul komt maar ni goe in beeld hier :(

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#5 » Wed Feb 15, 2006 7:58 pm

als ge wilt (uit)zoemen, naast uw show world ofzoiets staan

wn x y x y
dat zijn uw window limieten dus min min en max max

voor de rest moete wa prutsen met de eye point daar controleerde de kijkhoek etc

User avatar
N-J
Posts: 13

Post#6 » Wed Feb 15, 2006 8:18 pm

wa bedoelt ge juist uw model coordinate in uw moff of wa dirk juist heeft uitgelegd

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#7 » Wed Feb 15, 2006 8:22 pm

er staat in de Tool N-J :p

User avatar
j0lle
WOZ
Posts: 396

Post#8 » Wed Feb 15, 2006 8:27 pm

EagleEye812 wrote:als ge wilt (uit)zoemen, naast uw show world ofzoiets staan

wn x y x y
dat zijn uw window limieten dus min min en max max

voor de rest moete wa prutsen met de eye point daar controleerde de kijkhoek etc
cool thx
straks is mee prutse
qwertyuiop

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#9 » Wed Feb 15, 2006 8:29 pm

Ik heb da ok gevraagd aan de peter maar die zei alleen maar "prutst er maar is mee" :D dus ja that's what you should do zeker

User avatar
Kemblin
Posts: 78

Post#10 » Wed Feb 15, 2006 8:35 pm

mja maar hoe draait da spul , da blijkt alle kanten op te draaien behalve de hoeken die ik wil :(

sammyke007

Post#11 » Wed Feb 15, 2006 8:49 pm

Idd, ik heb daar een kwartier mee moeten spelen eer ik eindelijk mijn vliegding "recht" zag staan en redelijk goed uitgezoomed...

petze
Posts: 7

Post#12 » Fri Feb 17, 2006 9:53 am

ja manne sorry voor de last ma khad echt veel werk en had ni den tijd om uit te vissen hoe da just zat :s mijn foutje. Maar ik zie da ge goe olle plan getrokken hebt.

User avatar
Nickman
Posts: 391
Contact:

Post#13 » Fri Feb 17, 2006 1:35 pm

Ik gebruik dit, geeft toch een goed beeld vind ik:
Test3DimViews.ReadEyePoint
20.0 -5.0 10.0 -5.0 -10.0 0.0
~

Voor het view world moet ge zien naar u afmetingen he...

sammyke007

Post#14 » Fri Feb 17, 2006 1:37 pm

petze wrote:ja manne sorry voor de last ma khad echt veel werk en had ni den tijd om uit te vissen hoe da just zat :s mijn foutje. Maar ik zie da ge goe olle plan getrokken hebt.
zal wel, ge wou het aan de Wouter gaan vragen :d

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#15 » Fri Feb 17, 2006 4:48 pm

petze wrote:ja manne sorry voor de last ma khad echt veel werk en had ni den tijd om uit te vissen hoe da just zat :s mijn foutje. Maar ik zie da ge goe olle plan getrokken hebt.
hehe maar ne goeie uitleg zou nog welkom zijn :D

Return to “1ste Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

cron