Page 1 of 1

[CG] Win 2 View

Posted: Sun Apr 06, 2008 8:30 pm
by Clark3
Hey ik ben net terug van skiverlof en kheb nog 't één en 't ander te doen voor CG (héél laat, ik weet het maar soit) :?

Mijn Win2View Matrix klopt volledig met degene in de voorbeeld-engine als ik willekeurige Wpu-, Vpu-, Wlu- en Vlu-vectoren invoer.
Nu wil ik die matrix gebruiken om the visualiseren, maar dan ga ik uiteraard geen willekeurige vectoren mogen gebruiken.. Nu blijkt dat ik niet weet waar ik deze vectoren juist kan vinden in mijn programma. Dus bij deze: kan iemand mij op weg helpen en zeggen hoe ik de Wpu, Wpl, Vpu en Vpl vectoren kan vinden?

Alvast ne dikke merci.

Posted: Sun Apr 06, 2008 8:54 pm
by Pieter Belmans
Je geeft de breedte en hoogte van je viewport mee, en in Views.pdf staat er nog 's een hele uitleg over. De hoogte en breedte kan je in Views3DDEF.Text van zien waar dat wordt opgeslagen.

Denk je nog even gauw triangulatie, backface culling en hiddenline te implementeren? :P

Posted: Sun Apr 06, 2008 9:27 pm
by Sebastiaan
Succes dan :P

Posted: Sun Apr 06, 2008 9:36 pm
by Fristi
RIP

Posted: Sun Apr 06, 2008 9:57 pm
by Pieter Belmans
Geef je op tijd en stond een update over de stand van zaken? Zoals Fristi duidelijk maakt zou het wel 's nasty kunnen worden :P.

Posted: Sun Apr 06, 2008 10:48 pm
by Fristi
Jah, sorry voor het cynisme maar da wordt klooien voor dood, of ge moest bij alles direct knal erop zitten en alles juist hebben en doen.

Ik hoop natuurlijk voor u dat het lukt maar het is gewoon nogal onwaarschijnlijk, maar hou ons op de hoogte, dan kunne we indien nodig ook helpen

Posted: Tue Apr 08, 2008 5:38 pm
by Tom
What about Calculus?

Posted: Tue Apr 08, 2008 10:17 pm
by pidot
offtopic: de examenroosters staan online :) http://webh01.ua.ac.be/roosters/examenr ... A2INF1.pdf