[CG] Win 2 View

Forum van 1ste Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

Clark3
Posts: 3

[CG] Win 2 View

Post#1 » Sun Apr 06, 2008 8:30 pm

Hey ik ben net terug van skiverlof en kheb nog 't één en 't ander te doen voor CG (héél laat, ik weet het maar soit) :?

Mijn Win2View Matrix klopt volledig met degene in de voorbeeld-engine als ik willekeurige Wpu-, Vpu-, Wlu- en Vlu-vectoren invoer.
Nu wil ik die matrix gebruiken om the visualiseren, maar dan ga ik uiteraard geen willekeurige vectoren mogen gebruiken.. Nu blijkt dat ik niet weet waar ik deze vectoren juist kan vinden in mijn programma. Dus bij deze: kan iemand mij op weg helpen en zeggen hoe ik de Wpu, Wpl, Vpu en Vpl vectoren kan vinden?

Alvast ne dikke merci.

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Post#2 » Sun Apr 06, 2008 8:54 pm

Je geeft de breedte en hoogte van je viewport mee, en in Views.pdf staat er nog 's een hele uitleg over. De hoogte en breedte kan je in Views3DDEF.Text van zien waar dat wordt opgeslagen.

Denk je nog even gauw triangulatie, backface culling en hiddenline te implementeren? :P

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

Post#3 » Sun Apr 06, 2008 9:27 pm

Succes dan :P

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#4 » Sun Apr 06, 2008 9:36 pm

RIP

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Post#5 » Sun Apr 06, 2008 9:57 pm

Geef je op tijd en stond een update over de stand van zaken? Zoals Fristi duidelijk maakt zou het wel 's nasty kunnen worden :P.

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#6 » Sun Apr 06, 2008 10:48 pm

Jah, sorry voor het cynisme maar da wordt klooien voor dood, of ge moest bij alles direct knal erop zitten en alles juist hebben en doen.

Ik hoop natuurlijk voor u dat het lukt maar het is gewoon nogal onwaarschijnlijk, maar hou ons op de hoogte, dan kunne we indien nodig ook helpen

User avatar
Tom
Posts: 602

Post#7 » Tue Apr 08, 2008 5:38 pm

What about Calculus?

pidot
Posts: 30

Post#8 » Tue Apr 08, 2008 10:17 pm

offtopic: de examenroosters staan online :) http://webh01.ua.ac.be/roosters/examenr ... A2INF1.pdf

Return to “1ste Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 47 guests