[Calculus] Cursus

Forum van 1ste Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

[Calculus] Cursus

Post#1 » Fri Mar 14, 2008 7:59 pm

Heeft er iemand van de oudere jaars die cursus van calculus van Prof Soetens nog? Omdat die schijnt toch wel vrij goed te zijn en de Soetens heeft gezegd dat hij hem niet meer ter beschikking wil stellen.

Dus daarom deze vraag ofdat ik de cursus eens mag lenen en door het kopieerapparaat draaien , zodat die gedistribueerd kan worden.
Ter vergoeding van een paar pintjes voor de moeite natuurlijk :D

Alvast Merci Sebastiaan

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#2 » Fri Mar 14, 2008 8:57 pm

In ons jaar (2 jaar geleden) werd deze ook niet gegeven. Het was opschrijven tijdens de les. De bio-ingenieurs kregen die op dat moment nog wel :)

User avatar
Quintus Maximus
Posts: 222

Post#3 » Fri Mar 14, 2008 10:54 pm

De bio ingenieurs krijgen die nu nog steeds, maar die is veel uitgebreider en bevat dus meer dan wat je voor de cursus calculus moet kennen.
[img]http://users.skynet.be/quintensoetens/sigG4.jpg[/img]

Teun
Posts: 216

Post#4 » Fri Mar 14, 2008 11:16 pm

Ik heb die hier nog wel liggen. Ik zal die dinsdag voor je meenemen. Ik gebruik die toch niet meer. ik heb die eigenlijk nooit gebruikt. In principe heb je die ook niet nodig.

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#5 » Sat Mar 15, 2008 9:45 am

voor sommige definities of bewijzen kan het helpen, maar die cursus is inderdaad enorm uitgebreid, en er staan ook belangrijke stukken niet in.

Ook worden bepaalde onderwerpen op een andere manier aangepakt, en op het examen verwacht Soetens de manier die in de les is aangeleerd. :p
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

Post#6 » Sat Mar 15, 2008 12:27 pm

Teun wrote:Ik heb die hier nog wel liggen. Ik zal die dinsdag voor je meenemen. Ik gebruik die toch niet meer. ik heb die eigenlijk nooit gebruikt. In principe heb je die ook niet nodig.

Ja omdat de Soetens toch altijd veel moeilijkere oefeningen geeft dan in den boek en dan de oefeningen die hij in de les behandelt. Het schijnt dat er in de cursus wel betere oefeningen staan.

Enja het kan nooit geen kwaad wat extra studiemateriaal te hebben, dus ja dinsdag is wel goed en dan bezorg ik hem wel terug als ik hem gekopieerd heb.

Teun
Posts: 216

Post#7 » Sat Mar 15, 2008 1:36 pm

Je mag hem ook gewoon houden. Ik heb het boek nog, daar staat genoeg in.

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

Post#8 » Sat Mar 15, 2008 2:59 pm

Teun wrote:Je mag hem ook gewoon houden. Ik heb het boek nog, daar staat genoeg in.
Ah thx :P Dinsdag , om hoe laat moet ik naar waar komen?

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Post#9 » Sat Mar 15, 2008 3:13 pm

Als het niet te veel gevraagd is, zou ik er ook een kopie van willen maken. Of scans, als er iemand doorheeft hoe het kopieermachine werkt met doormailen :P.

Teun
Posts: 216

Post#10 » Sat Mar 15, 2008 4:39 pm

Sebastiaan wrote:
Teun wrote:Je mag hem ook gewoon houden. Ik heb het boek nog, daar staat genoeg in.
Ah thx :P Dinsdag , om hoe laat moet ik naar waar komen?
Ik zal je wel vinden :)

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

Post#11 » Sat Mar 15, 2008 4:44 pm

Pieter Belmans wrote:Als het niet te veel gevraagd is, zou ik er ook een kopie van willen maken. Of scans, als er iemand doorheeft hoe het kopieermachine werkt met doormailen :P.
ik zorg er wel voor dat die gedistribueerd wordt :D

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#12 » Mon Mar 17, 2008 12:34 pm

Pieter Belmans wrote:Als het niet te veel gevraagd is, zou ik er ook een kopie van willen maken. Of scans, als er iemand doorheeft hoe het kopieermachine werkt met doormailen :P.
kopieerkaart insteke,
op de knop van scannen duwen (de onderste denk ik, niet op het touchscherm maar aan de linkerkant de echte knoppen)
een bestemmeling toevoegen via het touchscreen (eigen email adres invullen dus, maakt veel lawaai want dat machien piept bij elke letter)
op start duwen ofzo -> papier w_ gescand
en dan denk ik moet ge nog eens op verzenden duwen, kan wel da het ook automatisch gebeurt
en dan 10 min. wachten tot het is doorgemaild
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

Return to “1ste Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 37 guests