[CN] Niet gezien

Forum van 1ste Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

User avatar
JoeriFranken
Posts: 82

[CN] Niet gezien

Post#1 » Wed Jan 23, 2008 2:56 pm

Ik ben mijn cursus synchroon aan het studeren met de samenvatting van Olivier. Nu blijken er enkele punten in de samenvatting te staan die niet in mijn cursus staan. Om maar een voorbeeld te geven '3.4 Hubs, bridges en switches.'

Is het de bedoeling da we da studeren of is het oudere leerstof van vroeger die uit de cursus is geslingerd?
Allright... listen up folks... ik zen de Joeri en ik wil aangesproken worden gelek de Joeri. Ik heb handboeien...en ik heb pepperspray...AAAAYT

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#2 » Wed Jan 23, 2008 3:45 pm

Ik had ergens gehoord dat na mijn jaar CN een deel makkelijker geworden was. Het kan dus zijn dat dingen die in mijn samenvatting staan niet meer gezien worden.
Ik weet natuurlijk niet welke dat zijn :P Normaal is het zo dat je moet kennen wat er gezien is, tenzij ze vermelden dat je dat zelf eens moet bekijken.
Dus ik denk dat je moet studeren wat jullie gezien hebben en dus delen schrappen uit mijn samenvatting :)

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Post#3 » Wed Jan 23, 2008 3:54 pm

De klemtonen in Computernetwerken lagen anders volgens mijnheer Blondia. Dingen die we niet gezien hebben én niet in de cursus staan hoeven we niet te leren uiteraard, maar het deel TCP is uitgebreider dan vroeger if I remember his words correctly.

User avatar
PieterK
Posts: 118

Post#4 » Wed Jan 23, 2008 5:00 pm

Pieter Belmans wrote:*snip*,maar het deel TCP is uitgebreider dan vroeger if I remember his words correctly.
Bedoelt gij nie die ARP, DHCP,enz toestanden? Daarbij heeft gij gezegd dat we dat uitgebreider zien dan in de cursus staat.

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Post#5 » Wed Jan 23, 2008 5:35 pm

aangezien ik nog midden in CS zit,snap ik geen fluit van alles wat hier al gezegd is,maar d'r is alleszins wel een en ander veranderd aangezien er met die Netwerken-related vakken wa gerommeld is.

Return to “1ste Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 57 guests