[CS] Examenverloop

Forum van 1ste Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

User avatar
Yannick
Posts: 97

[CS] Examenverloop

Post#1 » Tue Jan 22, 2008 1:26 pm

Hoe zit 't nu juist met het examen van computersystemen?
Bij de theorie maak je gewoon een resem theorievraagjes en als je klaar bent komt D'Haene u halen voor 't mondeling ofzoiets heb ik verstaan.
Bij de praktijk .. aangezien wij gewoon oefeningen hebben gemaakt én UNIX scripting hebben gedaan vraag ik mij af hoe het daar mee zit. Is die middag opgedeeld met 2uur per onderdeel ofzo? Of krijgen wij gewoon alles ineens ..

En voor UNIX scripting, hebben wij toegang tot onze eigen scriptjes, internet, etc. ?
What did you learn in school today?
-Revenge.

User avatar
PieterK
Posts: 118

Re: [CS] Examenverloop

Post#2 » Tue Jan 22, 2008 2:16 pm

Yannick wrote:Hoe zit 't nu juist met het examen van computersystemen?
Bij de theorie maak je gewoon een resem theorievraagjes en als je klaar bent komt D'Haene u halen voor 't mondeling ofzoiets heb ik verstaan.
Bij de praktijk .. aangezien wij gewoon oefeningen hebben gemaakt én UNIX scripting hebben gedaan vraag ik mij af hoe het daar mee zit. Is die middag opgedeeld met 2uur per onderdeel ofzo? Of krijgen wij gewoon alles ineens ..
Geen idee. Weet iemand dat?
Yannick wrote:En voor UNIX scripting, hebben wij toegang tot onze eigen scriptjes, internet, etc. ?
We hebben toegang tot alles voor zo ver ik weet. We mogen alles gebruiken! (behalve uw buren dan :P)

User avatar
JoeriFranken
Posts: 82

Post#3 » Tue Jan 22, 2008 2:23 pm

De ene groep heeft theorie en oefeningen tegelijk in de voormiddag en UNIX scripting in de namiddag ... de andere groep omgekeerd. (de unix oefeningen van beide groepen zijn trouwens verschillend.. het heeft dus geen zin naar hun oefeningen te vragen tijdens de pauze of zo :P)
Allright... listen up folks... ik zen de Joeri en ik wil aangesproken worden gelek de Joeri. Ik heb handboeien...en ik heb pepperspray...AAAAYT

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Post#4 » Tue Jan 22, 2008 2:26 pm

da mondeling is idd wel een grote vraag,die kerel gaat hem 2 uur doodvervelen en dan ineens bestormd worden?

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#5 » Tue Jan 22, 2008 3:21 pm

Ja, den truk is om snel te zijn ;) Anders zit ge, nadat ge klaar zijt met uw voorbereiding, 2 uur te wachten :p
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#6 » Tue Jan 22, 2008 4:44 pm

Dicht bij de deur gaan zitte helpt ook.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Post#7 » Tue Jan 22, 2008 10:15 pm

Shinta wrote:Dicht bij de deur gaan zitte helpt ook.
meestal is dat ergens buiten zicht linksboven,dus ik zal wel iets zoeken om mij te entertainen

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#8 » Tue Jan 22, 2008 11:11 pm

Nynek wrote:
Shinta wrote:Dicht bij de deur gaan zitte helpt ook.
meestal is dat ergens buiten zicht linksboven,dus ik zal wel iets zoeken om mij te entertainen
Gaat gij die banken stapelen in de G006 ofwa? :D

User avatar
Tom
Posts: 602

Post#9 » Wed Jan 23, 2008 2:17 pm

Norfolk wrote:
Nynek wrote:
Shinta wrote:Dicht bij de deur gaan zitte helpt ook.
meestal is dat ergens buiten zicht linksboven,dus ik zal wel iets zoeken om mij te entertainen
Gaat gij die banken stapelen in de G006 ofwa? :D
De groep die vandaag moest had mondeling in de klas over G010, en het examen zelf verliep in G010. Aangezien G006 door tweede bachelor informatica (economie) bezet was.

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#10 » Wed Jan 23, 2008 2:40 pm

ja dan klopt het wel ;)

Return to “1ste Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 55 guests