[CN] Oef. 4 week 1

Forum van 1ste Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

Heatryn
Posts: 62

[CN] Oef. 4 week 1

Post#1 » Mon Jan 21, 2008 1:17 pm

Moeten wij deze oefening kunnen uitvoeren op het examen? Moeten wij dus weten hoe al die methodes werken?

User avatar
PieterK
Posts: 118

Post#2 » Mon Jan 21, 2008 2:15 pm

Hebben wij die gemaakt? Ik heb die oplossing in ieder geval niet en ik kan mij nie herrineren da we die gemaakt hebben. Btw: we hebben systemen woensdag/donderdag hé. Netwerken is pas over ongeveer 2 weken

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Post#3 » Mon Jan 21, 2008 3:29 pm

Bart Braem zei dat we die thuis 's moesten proberen, en aan hem laten zien wat je oplossing was. Al denk ik dat zo ongeveer niemand dat laatste heeft gedaan. Ik heb wel een oplossing die volgens mij juist is, en op zich is het belachelijk makkelijk om even die zes of zeven technieken te memorisern, it ain't rocket science. En je kan er mooi mee uitpakken als het gaat over de fysieke laag, ook al is de vraag niet rechtstreeks hierover ;).

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#4 » Mon Jan 21, 2008 4:31 pm

Als het gaat over de encoding van een ascii letter, ja, dat moet je kunnen (niet zo moeilijk, je moet gewoon proberen onthouden welk welk is ;)). Onderschat dit vak zeker niet! Probeer zoveel mogelijk (alle?) oefeningen vooraf thuis te doen, en leer je efficiëntiebewijzen ;)

Groeten,
een student die het plezier gehad heeft om 3 zitten van dit vak mee te doen ;)
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Post#5 » Mon Jan 21, 2008 4:40 pm

Het is algemeen aanvaard dat Computernetwerken het moeilijkste van dit semester is denk ik :). Nuja, toch zéker de oefeningen. De theorie is echt gewoon theorie die je mooi vanbuiten kan leren en begrijpen. Niet veel anders dan pakweg biologie of geschiedenis in het middelbaar, alleen een beetje meer :P.

Heatryn
Posts: 62

Post#6 » Mon Jan 21, 2008 5:11 pm

Misschien dan toch maar eens beter een topic openen waarin iedereen de antwoorden op de oefeningen kan posten zodat we eens kunnen vergelijken want er zijn heel veel oef. niet opgelost in de les.

Return to “1ste Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 53 guests