[CS]Examen CS

Forum van 1ste Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

[CS]Examen CS

Post#1 » Wed Jan 02, 2008 4:29 pm

Hellowa
Klein vraagje, hebben wij mondeling CS?
In ons map staat op een van de eerste slides, essayvraag : Mondeling met schriftelijke voorbereiding.

Kize daar niks van staan op examenrooster zo percies..

Nui tkan zijn da em heeft gezegd da da gwn schriftelijk is maar gezien de staat waarin ik in Dhaene zijn les zat (als ik er zat :P) is ni echt...nja..opmerkzaam te noemen :-)

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#2 » Wed Jan 02, 2008 5:33 pm

Twee jaar geleden was dat gewoon paar vragen die ge kreeg. Ge moet dan schriftelijk voorbereiden, ge zit dus met zijn allen in een klas. Dan komt den Dhaene en diegene die klaar is, mag meekomen. Die bekijkt uw antwoorden dan eens, als da goed lijkt, dan krijgde nog wat meer vraagjes. Als uw antwoorden slecht zijn, dan zal hij daar nog wa extra dingen over die vragen stellen.

Met andere woorden, het is dus mondeling met schriftelijke voorbereiding.
Tenzij het ondertussen veranderd zou zijn, want kdacht da den dhaene geen les meer gaf :/

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#3 » Wed Jan 02, 2008 6:12 pm

Dhaene is aan het afbouwen met lesgeven :) Maar dat schriftelijk examen dat op de rooster staat is tevens mondeling
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#4 » Wed Jan 02, 2008 6:34 pm

ah oke ^^
Tja, kwas er me iemand over bezig en we ware er ni zeker van, nuja nu dus wel.

Thanks a lot
Fristi

Teun
Posts: 216

Post#5 » Thu Jan 03, 2008 3:17 pm

Da was trouwens vorig jaar het makkelijkste examen. Dus niet teveel bang :D

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

Post#6 » Thu Jan 03, 2008 7:57 pm

Teun wrote:Da was trouwens vorig jaar het makkelijkste examen. Dus niet teveel bang :D
en zijd gij vaak naar de les geweest of niet ?

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#7 » Thu Jan 03, 2008 8:34 pm

daar heb ik geen bang vooor ze :-)

Ik ben ni veel naar de les geweest ^^

Maar voor dit vak staat alles da ge moet weten wel in de slides/ samenvatting tuyeaux en als ge iets wa uitgebreider wilt zien:
-wikipedia
-howstuffworks.com (fzoiets)
-google

Maar aleja, overt algmeen, de paar keer dak er was heeft die nooit meer verteld over een bepaald onderwerp als da in u slides stond

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

Post#8 » Thu Jan 03, 2008 8:38 pm

Fristi wrote:daar heb ik geen bang vooor ze :-)

Ik ben ni veel naar de les geweest ^^

Maar voor dit vak staat alles da ge moet weten wel in de slides/ samenvatting tuyeaux en als ge iets wa uitgebreider wilt zien:
-wikipedia
-howstuffworks.com (fzoiets)
-google

Maar aleja, overt algmeen, de paar keer dak er was heeft die nooit meer verteld over een bepaald onderwerp als da in u slides stond
ja idd das wel waar. Maja da maak het helemaal erg als ge der ni door zout zijn.

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#9 » Thu Jan 03, 2008 10:19 pm

ja ik was toen ook niet zo vaak geweest. Als ge uw slides goed kent en mijn samenvatting van tuyeaux dan moet dat zeker lukken ;)

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#10 » Fri Jan 04, 2008 1:14 am

ja das waar, stom als ge hier ni door zjit en da risico bestaat, drmee dak er ook voldoende tijd voor uittrek :)

User avatar
Winak465
Posts: 31

Post#11 » Fri Jan 04, 2008 11:44 am

Vraagje over praktijk, in de tuyaux staan alleen maar vragen waarbij ge arrays moet gebruiken. Wij hebben nog nooit een oefening met een array gemaakt in de les, dus ik neem aan dat wij andere oefeningen krijgen dan in de tuyaux?

User avatar
Yannick
Posts: 97

Post#12 » Fri Jan 04, 2008 11:53 am

Wij hebben wel met "array's" gewerkt .. in zekere zin.
Das met die A, B en X registers, waarbij u B register de 'beginwaarde' van uwe array is dachtk. En dan u X moete telkens vergroten om bij de volgende waarde te geraken in die array (het volgende geheugenhokje ..).

grtzz
Yannick
What did you learn in school today?
-Revenge.

User avatar
Winak465
Posts: 31

Post#13 » Fri Jan 04, 2008 12:00 pm

En hoe implementeerde dat dan in UNIX, want dat staat nergens in de theorie of oefeningen.

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

Post#14 » Fri Jan 04, 2008 12:04 pm

Winak465 wrote:En hoe implementeerde dat dan in UNIX, want dat staat nergens in de theorie of oefeningen.
ik heb da percies ook ni gezien :P

User avatar
Winak465
Posts: 31

Post#15 » Fri Jan 04, 2008 12:23 pm

Ik denk da yannick bezig was over assembly, had idd UNIX moeten vermelden :)
Maar als die een oefening zou geven waarin ge een array moet gebruiken zou'k ni weten hoe eraan te beginnen.
Met welke lus bvb? Een while neem ik aan.

Return to “1ste Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests

cron