[CS]Examen CS

Forum van 1ste Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#16 » Fri Jan 04, 2008 12:46 pm

hmm, das wel een interessante vraag percies, kiwl da ook wel weten want mijn UNIX skills zijn opt moment ni echt schitterend, aleja, die oefeningen uit praktijk lukten wel, maar die leken me percies toch simpeler als wa er in de tuyeaux staat. :x

kan natuurlijk maar tgedacht zijn ook

User avatar
Winak465
Posts: 31

Post#17 » Fri Jan 04, 2008 1:55 pm

Ook een leuk ding ivm UNIX waardoor geen enkel van mijn programma's werkte is dat je ipv de alom gebruikte ' ' brackets, de nooit gebruikte, zelfs nog nooit opgemerkt op mijn keyboard ` ` brackets moet gebruiken. Vele uren van frustratie omdat mijn code, die identiek was met die van Karel, niet werkte.

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

Post#18 » Fri Jan 04, 2008 2:52 pm

Winak465 wrote:Ook een leuk ding ivm UNIX waardoor geen enkel van mijn programma's werkte is dat je ipv de alom gebruikte ' ' brackets, de nooit gebruikte, zelfs nog nooit opgemerkt op mijn keyboard ` ` brackets moet gebruiken. Vele uren van frustratie omdat mijn code, die identiek was met die van Karel, niet werkte.
lol das wel irritant

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#19 » Fri Jan 04, 2008 2:58 pm

Winak465 wrote:Vele uren van frustratie omdat mijn code, die identiek was met die van Karel, niet werkte.
Blijkbaar was ze niet identiek he ;)
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#20 » Fri Jan 04, 2008 3:47 pm

Winak465 wrote:Ook een leuk ding ivm UNIX waardoor geen enkel van mijn programma's werkte is dat je ipv de alom gebruikte ' ' brackets, de nooit gebruikte, zelfs nog nooit opgemerkt op mijn keyboard ` ` brackets moet gebruiken. Vele uren van frustratie omdat mijn code, die identiek was met die van Karel, niet werkte.
Kheb da ook voorgehad :P
benk blij da jinx da zei tege mij ^^

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#21 » Fri Jan 04, 2008 4:02 pm

ik gebruik liever $(command), dan kunde tenminste fatsoenlijk nesten :P
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

Return to “1ste Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 60 guests

cron