[Prog] EBNF

Forum van 1ste Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

User avatar
Quintus Maximus
Posts: 222

Post#46 » Sat Oct 27, 2007 8:48 pm

Heb voorlopig toch ook nog geen grote problemen tegen gekomen met Vista. In essentie is het gewoon nog altijd Windows natuurlijk alleen ziet het er nu veel flashier uit dan vroeger.


Ik raad ook wel aan als je in je 3de bach komt van tegen dan toch wel linux te installeren. Je hebt dit zeker nodig voor Telecom, Gevorderde Programmeertechnieken, Netwerk Protocols en alle andere vakken waar je een deftig C++ project in moet uitwerken.

Als je nog nooit in linux hebt gewerkt en je wil overschakelen van windows, raad ik je aan om ubuntu te nemen das nog vrij user friendly.

PS, Ik heb indertijd mijn EBNF gewoon in word gemaakt.
[img]http://users.skynet.be/quintensoetens/sigG4.jpg[/img]

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#47 » Thu Nov 08, 2007 11:11 am

En met VMWare kun je gewoon binnen een venster in je windows-environment een Linux distributie draaien ;)
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

Michael Cochez
Posts: 54

Post#48 » Thu Nov 08, 2007 5:50 pm

En met VMWare kun je gewoon binnen een venster in je linux-environment een Windows distributie draaien :wink:

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

Post#49 » Thu Nov 08, 2007 6:32 pm

EagleEye812 wrote:En met VMWare kun je gewoon binnen een venster in je windows-environment een Linux distributie draaien ;)
da is volgens mij zo fout :D ge gaat een veel te zwaar besturingsysteem opstarten en om daar een sneller besturings systeem op te draaien.

Ik zou zeggen maak er gwn een dualboot van dan is ubunte nogis veel sneller ook.

Greetz :D

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#50 » Thu Nov 08, 2007 9:15 pm

Sebbe89 wrote:
EagleEye812 wrote:En met VMWare kun je gewoon binnen een venster in je windows-environment een Linux distributie draaien ;)
da is volgens mij zo fout :D ge gaat een veel te zwaar besturingsysteem opstarten en om daar een sneller besturings systeem op te draaien.

Ik zou zeggen maak er gwn een dualboot van dan is ubunte nogis veel sneller ook.

Greetz :D
ja en als ge dan in linux moet zijn, moet ge helemaal rebooten. Als je terug naar windows wilt, weer reboot. Als je iets wilt overzetten zijt ge weer aant klooien. Terwijl je met VMWare alt-tab kunt doen, en gewoon kunt slepen van en naar venster als je iets wil overzetten.

En als uw pc da niet aankan, moet ge sowieso geen windows draaien he :P

koen058
Posts: 1

Re: [Prog] EBNF

Post#51 » Tue Nov 20, 2007 4:10 pm

racekakje wrote:Wij moeten voor Inleiding Programmeren een stroomdiagram maken van de EBNF code, kent er iemand mss een gratis programma om dat mee te doen?

Grtz,

Racekakje.
Misschien vrij laat, maar ik heb vorig jaar EBNF Visualizer gebruikt ter controle (gratis download, via google zoeken). Het tekent het dus uit, maar ik weet niet hoe je het het best samenvoegt in één document. Ik heb alles via Word getekend toen ;-)

Return to “1ste Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 58 guests