Vrijstelling?

Forum van 1ste Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

User avatar
Scheder
Posts: 212

Vrijstelling?

Post#1 » Sat Aug 25, 2007 11:32 pm

Stel nu ik behaal een voldoende voor mijn theorie exaam Computer Graphics, kan ik daar dan volgend jaar een vrijstelling voor bekomen of niet of moetek dan zowiezo de theorie opnieuw leren volgend jaar in juni? Want mijn engine is nog totaal ni af en alsk die vrijstelling dan toch ni kan behalen moetek da exaam dus ook ni echt afleggen.

Groeten, Peter.

User avatar
Dave
WOZ
Posts: 816

Post#2 » Sun Aug 26, 2007 4:28 am

Een vrijstelling is compleet officieus, dus dat hangt van prof tot prof af. En zo ver ik mij herriner geeft den Arickx niet snel een vrijstelling, dus ik zou er niet op rekenen :/

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Re: Vrijstelling?

Post#3 » Sun Aug 26, 2007 12:36 pm

Scheder wrote:Stel nu ik behaal een voldoende voor mijn theorie exaam Computer Graphics, kan ik daar dan volgend jaar een vrijstelling voor bekomen of niet of moetek dan zowiezo de theorie opnieuw leren volgend jaar in juni? Want mijn engine is nog totaal ni af en alsk die vrijstelling dan toch ni kan behalen moetek da exaam dus ook ni echt afleggen.

Groeten, Peter.
andersom al zeker wel, contacteer de prof hier eens voor
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#4 » Sun Aug 26, 2007 1:49 pm

officieel niet... officieus hangt van de prof af...

als je uw theorie heel goed hebt (>16 ofzo) dan maak je meer kans dan met een 10 ofzo ;)

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#5 » Sun Aug 26, 2007 1:52 pm

K merci. Kheb em aantal dage gelede ne mail gstuurd, nog nix trug gehad, dus kdenk dat nu ni meer uitmaakt :p kleer het wel en vraag het morge aan hem persoonlijk zeker.

Thx, Peter.

Return to “1ste Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 57 guests