[Calculus] Ben jij al aan bord moeten komen?

Forum van 1ste Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

Poll: Ben jij al aan bord moeten komen dit semester?

Ja :(
9
17%
Ja :(
9
17%
Yes :)
8
15%
Yes :)
8
15%
Nope :D
8
15%
Nope :D
8
15%
Nee :(
1
2%
Nee :(
1
2%
Total votes: 52

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

[Calculus] Ben jij al aan bord moeten komen?

Post#1 » Mon Mar 26, 2007 1:11 pm

Wie van jullie is al aan bord moeten komen en wat vonden jullie daarvan?
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

Nicow
Posts: 23

Post#2 » Mon Mar 26, 2007 7:14 pm

ge hebt daar echt nix aan als ge zo van voor aan het bord staat en ge moet een oplossing maken. De meesten zijn daar niet zo op hun gemak zo vooraan den aula en dan kunde echt ni fatsoenlijk nadenken. De soetens laat uw graag afzien als ge merkt dat ge het niet weet ipv uitleg te geven zodat ge het snapt, breekt hem u nog liever af!

User avatar
Jay Jay
Posts: 22

Post#3 » Mon Mar 26, 2007 8:10 pm

Als je de oefening in kwestie niet kunt dan krijg je idd niet veel uitleg, maar ik vind het wel een goed systeem om u onder zachte dwang uw oefeningen te doen maken. Iets dat voor velen wss niet nodig is, maar voor sommigen mss wel nuttig. Het is soms een hel, maar het heeft ook zen nut, denk ik.

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#4 » Mon Mar 26, 2007 8:36 pm

en dan zeggen ze iets over domme wiskunde-topics...
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#5 » Tue Mar 27, 2007 12:47 am

Verdyck wrote:en dan zeggen ze iets over domme wiskunde-topics...
Ik heb daar nog nooit iets over gezegd!

En om on-topic te blijven: hij profiteert soms wel een beetje van de situatie. Maar ik vind het goed dat hij mensen aan bord zet, dan hebde al eens een ander zicht op de zaak dan die van hem. Op zo'n momenten zegt hij ook wat hij ervan vindt en als de manier niet zo goed is, dan zegt hij ook wel waarom. Dit is allemaal heel nuttige informatie, als je ernaar wilt luisteren natuurlijk.

Maar dat hij de mensen zo onderuit KAN halen, kunnen zij zelf iets aan doen door zeker te zijn van hun stuk. Het is niet omdat hij laat schijnen dat het fout is dat het ook fout is. OK, hij is een docent analyse die het al jaren geeft, maar hij is en blijft een mens he. Dat houd ik me voor ogen als ik aan bord sta (stond).

Maar als puntje bij paaltje komt, zal hij wel een eerlijk en objectief oordeel vellen hoor ;)

en nu ga ik slapen godverdomme...
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
JoeriFranken
Posts: 82

Post#6 » Tue Mar 27, 2007 1:54 pm

Ik vind da echt ni erg om aan bord te staan. Die lacht wel is ne keer, maar dan moetek er meestal ook wel om lachen.

Kvind niet dat die echt mensen uitlacht... Meestal zijn het wel domme fouten die mensen maken waar ik zelf ook wel met moet lachen.

vb: niet kunnen berekenen met de regel van horner :roll:
Allright... listen up folks... ik zen de Joeri en ik wil aangesproken worden gelek de Joeri. Ik heb handboeien...en ik heb pepperspray...AAAAYT

User avatar
Foundation
Posts: 622

Post#7 » Tue Mar 27, 2007 11:20 pm

Horner... fiew das lang geleden... efkes toch googlen hoe da ook alweer ineen stak :p

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#8 » Wed Mar 28, 2007 6:06 pm

Robbe wrote:
Verdyck wrote:en dan zeggen ze iets over domme wiskunde-topics...
Ik heb daar nog nooit iets over gezegd!

En om on-topic te blijven: hij profiteert soms wel een beetje van de situatie. Maar ik vind het goed dat hij mensen aan bord zet, dan hebde al eens een ander zicht op de zaak dan die van hem. Op zo'n momenten zegt hij ook wat hij ervan vindt en als de manier niet zo goed is, dan zegt hij ook wel waarom. Dit is allemaal heel nuttige informatie, als je ernaar wilt luisteren natuurlijk.

Maar dat hij de mensen zo onderuit KAN halen, kunnen zij zelf iets aan doen door zeker te zijn van hun stuk. Het is niet omdat hij laat schijnen dat het fout is dat het ook fout is. OK, hij is een docent analyse die het al jaren geeft, maar hij is en blijft een mens he. Dat houd ik me voor ogen als ik aan bord sta (stond).

Maar als puntje bij paaltje komt, zal hij wel een eerlijk en objectief oordeel vellen hoor ;)

en nu ga ik slapen godverdomme...
ik zeg wel iets over die topics ^^. en robbe is naturally wiskundige.

Return to “1ste Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 59 guests