Data Abstraction and Problem Solving with C++

Forum van 1ste Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

Michael Cochez
Posts: 54

Data Abstraction and Problem Solving with C++

Post#1 » Tue Feb 13, 2007 1:51 pm

Link Michael onbekend
(Onze excuses Michael ...)
In het archief zitten scans van de tekst die we moeten lezen, misschien maak ik er nog nen deftige PDF van als ik tijd hem.

Michael

cG` link: Rapidshare Link

edit : http://users.telenet.be/michaelcochez/datastructuren/
compleet2 : uitgeknipt, gedraaid en in volgorde

Ik snap wel dat er regels zijn ivm met copyright maar het probleem is dat die prof ons gisteren via BB meedeelt dat we dat stuk moeten lezen tegen donderdag terwijl niemand dat boek heeft en er in de bib daarstraks maar 1 ex ter beschikking was.
Last edited by Michael Cochez on Tue Feb 13, 2007 6:41 pm, edited 1 time in total.

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#2 » Tue Feb 13, 2007 2:40 pm

(Ondersteboven) scans van een boek? Die dingen zijn copyrighted hoor, dat is niet legaal...
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#3 » Tue Feb 13, 2007 4:32 pm

Zoals EagleEye812 zei: dit is illegaal en doen we op dit forum niet aan mee.
Jinx wrote:Ge kunt dit ook via andere wegen, maar hier kan het niet en daar moeten we streng in zijn.
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Post#4 » Tue Feb 13, 2007 5:42 pm

Heropend:

De studenten kunnen hun taak anders niet maken tegen morgen.
1 hoofdstuk bezien we niet als "zomgwtfNOES" copyright ...

Dus kzal zien of ik de michael zijne link kan trgvinden, zoniet, Michael, kunt ge die terugzetten?

Dit is natuurlijk wel een uitzondering ;)
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

User avatar
cG`
Posts: 75

Post#5 » Tue Feb 13, 2007 5:52 pm

Verbeterde versie: 1 pdf en pagina's allemaal in dezelfde richting; enjoy:

Code: Select all

http://rapidshare.com/files/16300518/A_Summary_of_Key_Issues_in_Programming.PDF
Bedankt trouwens Michael
[i]"Everything should be made as simple as possible, but not simpler."[/i] - Albert Einstein

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#6 » Tue Feb 13, 2007 6:08 pm

michael zenne versie sta op users telenet /michaelcochez /datastructuren
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#7 » Tue Feb 13, 2007 6:47 pm

Der wordt toch wel redelijk fel gereageerd, ze mannen. De zaak aanpakken met discretie is misschien een veel betere optie, ipv die kleine bagatel op te blazen tot een grote zaak. Trouwens het heeft een direct averechts effect op het downloaden van de zaak anyway(één pm naar de originele plaatser verwijderd).

Tis niet dat er hier dingen commercieel worden misbruikt ofzo eh.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

Michael Cochez
Posts: 54

Post#8 » Tue Feb 13, 2007 6:51 pm

Misschien meteen een vraag : Gaan we dit boek dit jaar (en volgende) nog veel gebruiken, maw is het de moeite om het te kopen (het kost nogal veel heb ik gehoord)

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Post#9 » Tue Feb 13, 2007 6:53 pm

ik heb het gekocht ... af en toe gebruikt voor evt informatie over implementatie van code, maar nu ni zó veel vastgepakt
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#10 » Tue Feb 13, 2007 8:19 pm

Dat boek is onmisbaar voor geg.structuren, alle opdrachten kun je er letterlijk in terugvinden (met uitzondering van de laatste, dacht ik).. Tenzij je zin hebt om alles zelf te gaan uitvinden natuurlijk :)

In 2e bach heb ik het nog niet vastgehad maar volgens de docent vorig jaar ging het later nog van pas komen :?:
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

Karbonadeslaatje
Posts: 16
Contact:

Post#11 » Tue Feb 13, 2007 8:28 pm

Hmmmm, nu heb ik die blz allemaal één voor één gelezen. Eigenlijk komen er nu niet direct vragen bij mij op ?!

Dit lijkt zo vanzelfsprekend, en alles wordt netjes uitegelegt ...

Hoewel ik vrees als ik niets van vragen stel ik achteraf wel gepest zal zijn ... ?

User avatar
JoeriFranken
Posts: 82

Post#12 » Tue Feb 13, 2007 8:36 pm

Karbonadeslaatje wrote:Hmmmm, nu heb ik die blz allemaal één voor één gelezen. Eigenlijk komen er nu niet direct vragen bij mij op ?!

Dit lijkt zo vanzelfsprekend, en alles wordt netjes uitegelegt ...

Hoewel ik vrees als ik niets van vragen stel ik achteraf wel gepest zal zijn ... ?
Same here

0g1op
Posts: 89

Post#13 » Tue Feb 13, 2007 9:32 pm

In de cursus zelf staat er ook veel voor die opdrachten en ik heb dat boek nooit gebruikt voor gegevensstructuur.

User avatar
Dries
Posts: 9

Post#14 » Tue Feb 13, 2007 9:35 pm

Karbonadeslaatje wrote:Hmmmm, nu heb ik die blz allemaal één voor één gelezen. Eigenlijk komen er nu niet direct vragen bij mij op ?!

Dit lijkt zo vanzelfsprekend, en alles wordt netjes uitegelegt ...

Hoewel ik vrees als ik niets van vragen stel ik achteraf wel gepest zal zijn ... ?
word ;)

(Ik heb het gekocht, het zag er nog redelijk interessant uit om in de buurt te hebben :) .
kostprijs in standaard boekhandel: 95.35eur (dat is zonder de studentenkorting) )
ik had na het lezen ook niet de minste vraag..
heb dat dan ook meegegeven als opmerking bij mijn lege vragenlijst :)
mar idd, wrs komt dat achteraf negatief terug om n lege lijst te sturen? zullen zien.

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#15 » Tue Feb 13, 2007 10:00 pm

nenee, als ze zeggen "stel vragen" dan stel je vragen. Domme vragen waar je zelf het antwoord op weet.

edit: wil iemand mijn ongeschonden boek kopen? Data Abstraction and Problem Solving with C++
:D bieden maar
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

Return to “1ste Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 60 guests