[Netwerken] Te verwachten vragen

Forum van 1ste Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

Heatryn
Posts: 62

[Netwerken] Te verwachten vragen

Post#1 » Tue Jan 30, 2007 10:25 pm

Ik heb eens gekeken in de tuyaux. Ik ken ook iemand en die zei me van leer gewoon die slides en de informatie die hij daarbij gegeven heeft en laat de cursus voor wat hij is. Maar ik ben hier die cursus aan het leren. We zullen 1 gewone theorie vraag dus krijgen en dan nog een vraag met een efficientie berekening, lijkt het zo als ik naar de tuyaux kijk?

Nu, al die efficienties kunnen berekenen is toch wel een hoop blokwerk. Iemand soms enig idee op welke berekeningen ik me moet focussen?

Alvast bedankt!

Phil
Posts: 100

Post#2 » Tue Jan 30, 2007 10:53 pm

'al' die efficienties... tzijn er misschien maximum 8.. Als je die 8 al goed kent en de oefeninge kunt dan hebt ge al een zeer grote kans om erdoor te zijn denk ik.

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#3 » Wed Jan 31, 2007 7:11 am

Slides lezen, cursus lezen, efficiëntiebewijzen (die ge normaal wel apart hebt opgeschreven ergens) leren, oefeningen daar is het nu al te laat voor om nog aan te beginnen ;)
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

Teun
Posts: 216

Post#4 » Wed Jan 31, 2007 10:16 am

EagleEye812 wrote:Slides lezen, cursus lezen, efficiëntiebewijzen (die ge normaal wel apart hebt opgeschreven ergens) leren, oefeningen daar is het nu al te laat voor om nog aan te beginnen ;)
:cry:

Ik ga proberen het tegendeel te bewijzen!

Phil
Posts: 100

Post#5 » Wed Jan 31, 2007 11:36 am

Ik denk dat hij het in z'n geheel bedoelt. Als ge nu nog aan al die dingen moet beginnen dat hij opgesomd had, dan is het te laat.. maar ni aan oefeningen zelf :P

Karbonadeslaatje
Posts: 16
Contact:

Post#6 » Wed Jan 31, 2007 12:29 pm

Phil wrote:Ik denk dat hij het in z'n geheel bedoelt. Als ge nu nog aan al die dingen moet beginnen dat hij opgesomd had, dan is het te laat.. maar ni aan oefeningen zelf :P

Tuurlijk wel :wink: :D

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#7 » Wed Jan 31, 2007 5:06 pm

Phil wrote:Ik denk dat hij het in z'n geheel bedoelt. Als ge nu nog aan al die dingen moet beginnen dat hij opgesomd had, dan is het te laat.. maar ni aan oefeningen zelf :P
Ik bedoelde oefeningen zelf :P Maar eigenlijk bedoelde ik da als ge ze nu nog allemaal wilt make, da daar genen tijd voor is :P
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

dr_b
Posts: 25
Contact:

Post#8 » Wed Jan 31, 2007 5:08 pm

tuurlijk wel :p
gewoon even doorduwen ;)

Teun
Posts: 216

Post#9 » Wed Jan 31, 2007 7:22 pm

EagleEye812 wrote:
Phil wrote:Ik denk dat hij het in z'n geheel bedoelt. Als ge nu nog aan al die dingen moet beginnen dat hij opgesomd had, dan is het te laat.. maar ni aan oefeningen zelf :P
Ik bedoelde oefeningen zelf :P Maar eigenlijk bedoelde ik da als ge ze nu nog allemaal wilt make, da daar genen tijd voor is :P
Ge moet ze ook niet allemaal maken he. Als je de moeilijkste maakt, zal je de gemakelijkere ook wel kunnen. :wink:

dr_b
Posts: 25
Contact:

Post#10 » Thu Feb 01, 2007 10:39 pm

euh, heeftem al ooit die fourier bij de oef gevraagd ?, want heb percies ni meer zoveel tijd/zin om da nog te doen ....

grtz

0g1op
Posts: 89

Post#11 » Thu Feb 01, 2007 11:03 pm

Vorig jaar niet en het jaar ervoor ook niet.

User avatar
Kemblin
Posts: 78

Post#12 » Thu Feb 01, 2007 11:38 pm

dr_b wrote:euh, heeftem al ooit die fourier bij de oef gevraagd ?, want heb percies ni meer zoveel tijd/zin om da nog te doen ....

grtz
vorig jaar heeft hij zelfs gezegd dat em da ni ging vragen opt examen

dr_b
Posts: 25
Contact:

Post#13 » Fri Feb 02, 2007 7:15 am

heeftem toen ook nog die extra oefeningen over de 1e week gegeven opt einde ?

Return to “1ste Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 55 guests