Hoi Iedereen
Ik vroeg me plots iets af, wat drinken jullie eerst? Citroen of Blue... Shoot!
Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium
Maar ge slikt da tesamen in.. dus das helemaal ni doorspoelen.Manfr3d wrote:Eerst citroen, dan doorspoelen met het zoete blauw...
ja maar da proeft ge toch eerst...djgl3nn wrote:Maar ge slikt da tesamen in.. dus das helemaal ni doorspoelen.Manfr3d wrote:Eerst citroen, dan doorspoelen met het zoete blauw...
Te veel werk, ik wil gwn smurfkes hijsen.Sander wrote:Ik heb van mijne kotgenoot het volgende gehoord.
Blauwe smurfkes drinkt ge meestal met een paar, dus ge gaat in een cirkeltje staan, en doe om de beurt het citroen in uwe mond(den eerste heeft wel wat pech), als iedereen het citroen in zijn mond heeft, doen men weer om de beurt het blue erbij, als dat iedereen heeft gedaan, goed mengen in de mond en doorslikken.
dacht net hetzelfde XDFristi wrote:Te veel werk, ik wil gwn smurfkes hijsen.Sander wrote:Ik heb van mijne kotgenoot het volgende gehoord.
Blauwe smurfkes drinkt ge meestal met een paar, dus ge gaat in een cirkeltje staan, en doe om de beurt het citroen in uwe mond(den eerste heeft wel wat pech), als iedereen het citroen in zijn mond heeft, doen men weer om de beurt het blue erbij, als dat iedereen heeft gedaan, goed mengen in de mond en doorslikken.
Here we go again... CHALLENGE ACCEPTED!Fristi wrote:Te veel werk, ik wil gwn smurfkes hijsen.Sander wrote:Ik heb van mijne kotgenoot het volgende gehoord.
Pedro wrote:Here we go again... CHALLENGE ACCEPTED!Fristi wrote:Te veel werk, ik wil gwn smurfkes hijsen.Sander wrote:Ik heb van mijne kotgenoot het volgende gehoord.
Users browsing this forum: No registered users and 18 guests