Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium
Ff my 2 cents toegevoegd ^^Manfr3d wrote:Paar dingen waar ik zeker op zou letten (en ik vergeet er zeker enkele):
*Een case met genoeg airflow, en koop zeker 1 of 2 fans bij -> Absoluut ni nodig. Stock coolers werken echt wel deftig genoeg tegenwoordig
*Een case die groot genoeg is: eventuele extra processorkoeler kan groot uitvallen in de breedte, sommige graphics-cards zijn dan weer zeer diep/lang -> Standard full tower biedt ruimte genoeg, ni nodig om daar geld aan te wasten ^^
*Ik zou ook niet te nipt op de wattage van de voeding kijken. 100 à 200 W marge is altijd handig voor uitbreiding.(Please correct if wrong) -> Belangrijkste is da ge een A-Merk voeding pakt, dan moete geen over-wattage liggen kopen
*Kijk naar een moederbord met de mogelijke uitbreidingsmogelijkheiden qua RAM en PCI/X slots -> Das vrij standaard laatsten tijd
Voor de rest hangt het er vooral vanaf hoeveel je wilt betalen en wat de doeleinden zijn...
Foundation wrote:Edit: als het de bedoeling is regelmatig te gaan upgraden of dingen te gaan bijsteken, moet ge uw systeem (incl. voeding) daar wel op voorzien natuurlijk...
THIS... IS.... SPARTA!Pedro wrote:Foundation wrote:Edit: als het de bedoeling is regelmatig te gaan upgraden of dingen te gaan bijsteken, moet ge uw systeem (incl. voeding) daar wel op voorzien natuurlijk...
THIS AINT NO EDIT! xD
Inderdaad heel handige richtlijnen. ik heb in maart mijn budget gamesysteem ook op hun aandraders gebaseerd.Foundation wrote:Ik zou zeggen, haal uw inspiratie bvb bij de noorderburen:
http://tweakers.net/reviews/2112/3/twea ... steem.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Users browsing this forum: No registered users and 18 guests