Moderator: Praesidium
Uit respect heb ik alle tijden boven 3 minuten weggelaten (en een aantal tijden onder 3 op vraag van lopers), jouw beste tijd was 3.35.slimmy wrote:Aww... mijn snelste tijd staat er niet bij :'(
Uit respect? Slimmy heeft wel hard gewerkt voor die 3.35 eh! Massa's voorbereiding en teamwork!Math Wolf wrote:Uit respect heb ik alle tijden boven 3 minuten weggelaten (en een aantal tijden onder 3 op vraag van lopers), jouw beste tijd was 3.35.slimmy wrote:Aww... mijn snelste tijd staat er niet bij :'(
Vooral teamwork! leve rondje 310!Dave wrote:Uit respect? Slimmy heeft wel hard gewerkt voor die 3.35 eh! Massa's voorbereiding en teamwork!Math Wolf wrote:Uit respect heb ik alle tijden boven 3 minuten weggelaten (en een aantal tijden onder 3 op vraag van lopers), jouw beste tijd was 3.35.slimmy wrote:Aww... mijn snelste tijd staat er niet bij :'(
Volledig akkoord, maar de kortere benen hebben bv. Fristi en gl3nn ook niet tegengehouden.sarah wrote:Mijn benen zijn een pak korter, na!Julie wrote:Amai, en buiten Joke, zijn de meisjes toch net iets trager dan de jongens , maarja, meedoen is belangrijker dan de snelheid... ?
Dat komt gewoon door het extra gewicht dat vrouwen moeten meesleurenMath Wolf wrote:Volledig akkoord, maar de kortere benen hebben bv. Fristi en gl3nn ook niet tegengehouden.sarah wrote:Mijn benen zijn een pak korter, na!Julie wrote:Amai, en buiten Joke, zijn de meisjes toch net iets trager dan de jongens , maarja, meedoen is belangrijker dan de snelheid... ?
haha leve kleinere borsten!!!Dave wrote:Dat komt gewoon door het extra gewicht dat vrouwen moeten meesleurenMath Wolf wrote:Volledig akkoord, maar de kortere benen hebben bv. Fristi en gl3nn ook niet tegengehouden.sarah wrote:Mijn benen zijn een pak korter, na!Julie wrote:Amai, en buiten Joke, zijn de meisjes toch net iets trager dan de jongens , maarja, meedoen is belangrijker dan de snelheid... ?
....whatever works for you...Joke wrote:haha leve kleinere borsten!!!Dave wrote:Dat komt gewoon door het extra gewicht dat vrouwen moeten meesleurenMath Wolf wrote:Volledig akkoord, maar de kortere benen hebben bv. Fristi en gl3nn ook niet tegengehouden.sarah wrote:Mijn benen zijn een pak korter, na!Julie wrote:Amai, en buiten Joke, zijn de meisjes toch net iets trager dan de jongens , maarja, meedoen is belangrijker dan de snelheid... ?
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests