Moderator: Praesidium
Ik zie maar 5 mensen op het forum staan die effectief hebben gezegd dat ze oefening 5 doen. Die zesde is dus een onbekende, en als die de presentatie niet doet zal die plaats moeten maken voor iemand die dit wel doet.Shinta wrote:Indien de kwestie van oefening 5 niet opgelost geraakt zal de poll verwijderd worden zodat de identiteiten van de ingeschreven mensen bekend raken.
Ik ook niet ^_^. Je hebt gelijk, hij ZOU MOETEN plaatsmaken, maar dit forum heeft geen juridische verbintenis behalve als Franky Backeljauw zegt dat enkel mensen die hier bevestigd hebben hun opgave mogen insturen.papillon wrote:Ik zie maar 5 mensen op het forum staan die effectief hebben gezegd dat ze oefening 5 doen. Die zesde is dus een onbekende, en als die de presentatie niet doet zal die plaats moeten maken voor iemand die dit wel doet.Shinta wrote:Indien de kwestie van oefening 5 niet opgelost geraakt zal de poll verwijderd worden zodat de identiteiten van de ingeschreven mensen bekend raken.
Allé, da's hoe ik et zou oplosse, ik ben natuurlijk geen autoriteit.
als geen van die 6 presentatie de presentatie doet dan moeten er TWEE mensen plaatsmaken... ook 1 van die 5 vroege vogelsShinta wrote:Ik ook niet ^_^. Je hebt gelijk, hij ZOU MOETEN plaatsmaken, maar dit forum heeft geen juridische verbintenis behalve als Franky Backeljauw zegt dat enkel mensen die hier bevestigd hebben hun opgave mogen insturen.papillon wrote:Ik zie maar 5 mensen op het forum staan die effectief hebben gezegd dat ze oefening 5 doen. Die zesde is dus een onbekende, en als die de presentatie niet doet zal die plaats moeten maken voor iemand die dit wel doet.Shinta wrote:Indien de kwestie van oefening 5 niet opgelost geraakt zal de poll verwijderd worden zodat de identiteiten van de ingeschreven mensen bekend raken.
het ziet er naar uit dat jij OOK plaats zal moeten makenpapillon wrote:Ik zie maar 5 mensen op het forum staan die effectief hebben gezegd dat ze oefening 5 doen. Die zesde is dus een onbekende, en als die de presentatie niet doet zal die plaats moeten maken voor iemand die dit wel doet.Shinta wrote:Indien de kwestie van oefening 5 niet opgelost geraakt zal de poll verwijderd worden zodat de identiteiten van de ingeschreven mensen bekend raken.
Gij moogt da wel doen aangezien ge dat gaat presenteren . Andere mensen moeten echter plaatsmaken..Tony wrote:hey,
ik wil de presentatie van 5 wel doen, maar als het niet opgelost raakt met die poll, dan zal ik wel een andere oefening doen.
Tony Van Beers.
neeje jij moet niets veranderen, ik heb derstrax naar Franky Backeljauw gemaild en de personen die wel hebben gepost hebben voorrang op diegene dat niet hebben gepost en de mensen die over de 5 gaan mogen die oefening NIET uitvoeren.Nickman wrote:nu zijn er al 7 voor oefening 5...
Ik zal mijn oefening dan wel veranderen naar opgave 3.
Zonder presentatie...
(misschien dat een admin de poll kan aanpassen?)
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests