Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium
Bij "leden" staat er achter mijn naam 8 deelnames , maar ik sta bij die van 7 games.Math Wolf wrote:Voor de geïnteresseerden: http://wikiwiki.winak.be/?&title=Weerwolvia" onclick="window.open(this.href);return false; is bijgewerkt.
Niet dat ik het erg vind om eens wat minder te moeten werken, maar dit gaat toch geen gewoonte worden, hoop ik? Ik moet tenslotte ook geld verdienen om te kunnen eten.Wannes wrote:Deze man verdient geen propere begrafenis, laat hem rotten in het bos waar zijn overschot de wezens van de nacht kan voeden.
Hoort Gitte gevaarlijke uitspraken doen en trekt haar een duistere zijstraat in voor mensen er teveel aandacht aan besteden. Duwt een mes onder haar kin en doet zijn best om niet al te luid te fluisteren ondanks zijn woede - ik zou geen pottenkijkers willen.Gitte wrote:In het geheim: Necrock die in het geheim mensen levend begraaft. Hij moest zich schamen! Hopelijk zijn er geen dieren die hetzelfde lot ondergaan..
Ik volg wel in de tip naar Necrock, de eerste naar Slimmy en die naar Brambeer. Maar die 2de naar Slimmy en die naar Senne zijn mss wel vergezocht. :pGitte wrote:In het noorden van Matwulvia: Senne die ook elke keer naar een ander plaatsje trekt
In het geheim: Necrock die in het geheim mensen levend begraaft. Hij moest zich schamen! Hopelijk zijn er geen dieren die hetzelfde lot ondergaan..
rijke edelman: Slimmy
jarenlange rust: Slimmy (jarenlang komt 2 keer in zijn tekstje voor)
pistool: Brambeer die graag wou leren schieten
Als er nog eervolle mensen zijn, die sterven in Zijnen naam. Die vechten voor Zijne naam. En niet voor de zwakke weg kiezen, zal u nog werk hebben.NecRock wrote:Niet dat ik het erg vind om eens wat minder te moeten werken, maar dit gaat toch geen gewoonte worden, hoop ik? Ik moet tenslotte ook geld verdienen om te kunnen eten.Wannes wrote:Deze man verdient geen propere begrafenis, laat hem rotten in het bos waar zijn overschot de wezens van de nacht kan voeden.
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests