djgl3nn wrote:ma de interesse vo wiskunde is ma een 12/20 ofzo ( maar toch een student zou niet ontevreden zijn met zo'n resultaat )
Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium
Helemaal akkoord, maar eigenlijk worden die enkel toegelaten om stemmen te ronselen bij niet wiskundigen. Zolang we een meerderheid wiskundigen hebben, kunnen we ze, nadat de overwinning binnen is, ze er gewoon allemaal uit smijten en echte wiskundigen zoals jij er terug in opnemen, althans, dat is het plan van de Leider.Joke wrote:Wat is het hier allemaal met al die fysici en informatici die in het WIK willen? Ik hoor van die mensen normaalgezien enkel geklaag over wiskunde. Over mensen als Pieter, die nu informatica volgen maar van plan zijn om een bachelor in de wiskunde te halen heb ik hier niet.
Wat is het punt van het WIK als er ook niet-wiskundigen in zitten die nooit van plan zijn (geweest) om een hoger diploma waar wiskunde op staat te halen?
Ik heb niets tegen de informatici/fysici die zich kandidaat stellen, dat niet, dat enthousiasme is wel tof, maar ik zou dan wel voorstellen om een andere naam of andere achtergrond te kiezen, "WINAK voor de Wiskundigen" klopt dan niet helemaal meer.
mijn interesse is gestegen ?Joke wrote:djgl3nn wrote:ma de interesse vo wiskunde is ma een 12/20 ofzo ( maar toch een student zou niet ontevreden zijn met zo'n resultaat )
Echte naam: Nils Baeté
Forumnaam: n/a
Richting + Jaar: Fysica BAC2
Aantal jaar wiskunde gestudeerd: 1
Favoriet wiskunde vak(gebied): getaltheorie
Favoriete stelling: Geen stelling, maar pi tot op 150 cijfers na de komma
Je interesse in wiskunde op een schaal van 0 tot 20: 19
Functie(s) die je interesseren: mentor niet-Wiskunde
1) Die kan da heus wel afStanny wrote:gast .. 2 functies nog ni genoeg, wannabe wiskundige?
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests