Moderator: Praesidium
Bob wrote:Crashplek gezocht voor vrijdag na de cantus, aangezien Maggy een raging orgy met zijn collega's wilt houden op ons kot.
Pedro wrote:Bob wrote:Crashplek gezocht voor vrijdag na de cantus, aangezien Maggy een raging orgy met zijn collega's wilt houden op ons kot.
Manfr3d wrote:Pedro wrote:Bob wrote:Crashplek gezocht voor vrijdag na de cantus, aangezien Maggy een raging orgy met zijn collega's wilt houden op ons kot.
I was at least partly serious, anyone ?Timmy wrote:Manfr3d wrote:Pedro wrote:Bob wrote:Crashplek gezocht voor vrijdag na de cantus, aangezien Maggy een raging orgy met zijn collega's wilt houden op ons kot.
Mijn vloer is voorlopig nog leeg, dus altijd welkom...Bob wrote:Crashplek gezocht voor vrijdag na de cantus, aangezien Maggy een raging orgy met zijn collega's wilt houden op ons kot.
Zeg bij ons moest ge nooit op de vloer slapen :pkatrijn wrote:Mijn vloer is voorlopig nog leeg, dus altijd welkom...Bob wrote:Crashplek gezocht voor vrijdag na de cantus, aangezien Maggy een raging orgy met zijn collega's wilt houden op ons kot.
katrijn wrote:Mijn vloer is voorlopig nog leeg, dus altijd welkom...Bob wrote:Crashplek gezocht voor vrijdag na de cantus, aangezien Maggy een raging orgy met zijn collega's wilt houden op ons kot.
Awesome matraske is awesomeBob wrote:Zeg bij ons moest ge nooit op de vloer slapen :pkatrijn wrote:Mijn vloer is voorlopig nog leeg, dus altijd welkom...Bob wrote:Crashplek gezocht voor vrijdag na de cantus, aangezien Maggy een raging orgy met zijn collega's wilt houden op ons kot.
nene I'll take it I'll take whatever..
Ik heb een vloer waar just twee matraskes op passe (ik heb twee smalle ma das mager) maar dan moet ge wel een fiets hebbennick van houtven wrote:2 schachten zoeke nog een slaapplek voor na de spin to win TD, wie is onze redder in nood?
Moet gij geen werk aant zoeken zijn!?Bart Vangramberen wrote:katrijn wrote:Mijn vloer is voorlopig nog leeg, dus altijd welkom...Bob wrote:Crashplek gezocht voor vrijdag na de cantus, aangezien Maggy een raging orgy met zijn collega's wilt houden op ons kot.
en ikke?
Users browsing this forum: No registered users and 14 guests