Moderator: Praesidium
nice, die werkt wel! zonde dat ik nu anderhalf uur op de bus moet richting kot...Pedro wrote:Hmm... volgens mij ligt onze server gedeeltelijk plat. Joachim zit tot maandag in Frankrijk, daarna komt die terug online! :/
Probeer ondertussen eens via noshit.neejberhood.be te verbinden?
slimmy wrote:Ok that challenge also failed
Current bakcount: still 1
Niet moeilijk dan dat er nog gene bak is uitgedeeldPedro wrote:Hmm... volgens mij ligt onze server gedeeltelijk plat. Joachim zit tot maandag in Frankrijk, daarna komt die terug online! :/
Hoera!Pedro wrote:...
Pedro wrote:Hmm... volgens mij ligt onze server gedeeltelijk plat. Joachim zit tot maandag in Frankrijk, daarna komt die terug online! :/
Nogmaals een bevestiging dat dit (momenteel) inderdaad werkt.Joachimvdh wrote:effe update, hexon ligt plat en het control panel wiltem ni meer online krijgen. De support heeft nog niks laten weten. Kzal die mannen desnoods morgen eens bellen.
Ondertussen kunt ge idd verbinden via noshit (als die nog bestaat?)
I WANT MAH BLOG BACK.Joachimvdh wrote:update: hexon is being worked on. Die hosters hebben dien business afgestoten naar een ander bedrijf, en nu ist ambras over nen API tussen die 2 bedrijven . More info as soon as it's there!
Gisteren waren Stanny en Pedro getuige van deze moment!slimmy wrote:Laatste challenge... verdriedubbel het bier naar 3!
Krijg de schachtenkoning en koningin op irc. (Die zouden dat zowiezo eigenlijk al moeten doen he )
En da geldt niet maar voor 1 keer en het mag niet met mibbit
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests