Keuzevakken 08/09

Forum van 2de Bachelor Informatica.

Moderator: Praesidium

User avatar
VFlicka
WOZ
Posts: 488

Post#31 » Tue Aug 19, 2008 4:50 pm

Robbe wrote:
VFlicka wrote:Datastructuren en algoritmen lijkt me zon typisch leanens vak
Volgens mij word dit vak gegeven door Benny Van Houdt.
i know, maar is het veel van diene saaie theorie als bij talen & automaten? of is het wel een beetje leuk?

Phil
Posts: 100

Post#32 » Tue Aug 19, 2008 5:23 pm

Fristi wrote:jah oke, maar daar zijn we ni veel mee :P

Geeft die mens een beke interessant/degelijk les?
Waardoor het dus wel nuttig wordt da vak te nemen, want alsk de beschrijving zo lees is dat eigenlijk verdergaan waar GS gestopt is. Nl. Bij grafen en dit dan veel verder utiwerken.

Ervarignen met den Benny? :D

(tis Fysica + Algemene Eco, maar dan nog twijfelen tussen Datastructuren of Beedrijfseconomie, wegens geen statistiek voor mij, en ja, ik weet dat da als informaticus echtn og wel van pas kan komen maar het boeit me ni echt om eerlijk te zijn :P)

EDIT: en inleiding c++ zuigt da we da moete volgen:
"Ja, paradaens gaat er bij gevorderd programmeren van uit dat ge da allemaal kent"
Dixit Arickx
Ik ben een paar keer naar uitbatingssystemen geweest, en ik denk wel dat die mens redelijk interessant is. (Ik vind geen enkele les echt boeiend, buiten soms is programmeren, dus ik ben ni echt een referentie maarja...)

Ik zou wel niet Datastructuren en Algoritmen nemen. Ik heb dit jaar die cursus gezien van iemand uit 3eBA en die cursus was 69p.
Volgens mij moet ge dus zelf vrij veel redeneren, maar het zag er iig ni makkelijk uit.. Ik zou bedrijfseconomie kiezen! (Dat ga ik ook volgen volgend jaar :D) Fysica is wel interessant, niet te moeilijk als ge er wat aanleg voor hebt (had ik duidelijk niet), maar wel veel en ik was er dus van gebuisd :p

Ten tweede krijgt ge geen gevorderd programmeren van paredaens (die geeft Databases), maar van Jan "Jakke" Broeckhove. Voor mij een van de beste profs da'k al gehad heb :p Dien mens is echt zalig :)
En ge moet gene schrik hebben, ik vond Gevorderd Programmeren gemakkelijker als Inleiding programmeren, zowel het project als de leerstof.

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#33 » Tue Aug 19, 2008 5:30 pm

oops, broeckhove idd, vakken omgewisseld me snel te zijn -.-"
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

Post#34 » Tue Aug 19, 2008 7:12 pm

Maar volgens hetgeen er nu staat hebben wij in het 1ste semester Gevorderd programeren en in het 2e semester inleiding c++ .

Da zou die inleiding c++ in het 2e semester toch nutteloos maken, want gevorderd programeren is toch ook c++ ?

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#35 » Tue Aug 19, 2008 8:00 pm

kinda ja ^^
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
zarry
Posts: 212

Post#36 » Fri Aug 29, 2008 7:51 pm

what the fuck is die ziever allemaal
Ik spreek Zwarryzwaniaans en jij?

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

Post#37 » Fri Aug 29, 2008 9:31 pm

zarry wrote:what the fuck is die ziever allemaal
Lol, welcome from mars :D

Check den webmail :P

pidot
Posts: 30

Post#38 » Mon Sep 15, 2008 7:22 pm

hmm, het vak bedrijfseconomie staat niet in de rooster van het eerste semester terwijl het daar toch zou moeten staan.. of is da dan vr het tweede semester?

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Post#39 » Mon Sep 15, 2008 7:32 pm

Misschien dat het afspreken met de prof is, aangezien dat (voor zover ik weet) een nieuw vak is en ze het enthousiasme niet kunnen inschatten? Of het is toch in het tweede semester, als "vervolg" op het andere economievak misschien.

User avatar
Yo_rik
Posts: 69

Post#40 » Mon Sep 15, 2008 9:38 pm

Ik heb bedrijfseconomie vorig jaar in 3de bac gevolgd, samen met de bio-ingenieurs. Het staat dus op de roosters van 3de bac informatica en 2de bac bio-ingenieur (woe 14u-16u), maar bij 2de bac informatica overlapt het met lineaire algebra... :roll:

Ik denk niet dat ze speciaal voor 2de bac informatica dat vak gaan herhalen in 't 2de semester.

pidot
Posts: 30

Post#41 » Tue Sep 16, 2008 6:33 pm

pff ja nu hebben wij dus gewoon geen keuzevakken eigelijk, schandalig is't.

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Post#42 » Wed Sep 17, 2008 11:35 am

Ik dank allen die Bedrijfseconomie en ondernemerschap willen studeren, daardoor is Lineaire algebra pas om kwart over 4 en zit 'k ne ganse namiddag te niksen :P.

Lees: er is vanochtend een update gebeurd aan de roosters en ge kunt het keuzevak nu dus ook echt kiezen.

User avatar
VFlicka
WOZ
Posts: 488

Post#43 » Wed Sep 17, 2008 12:01 pm

Pieter Belmans wrote:Ik dank allen die Bedrijfseconomie en ondernemerschap willen studeren, daardoor is Lineaire algebra pas om kwart over 4 en zit 'k ne ganse namiddag te niksen :P.

Lees: er is vanochtend een update gebeurd aan de roosters en ge kunt het keuzevak nu dus ook echt kiezen.
kunne ze die 2 vakke ni omdraaien? :s
En databases op vrijdag... zouden die T uren ook ni wa verlaat kunne worden? ^^

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Post#44 » Wed Sep 17, 2008 12:09 pm

Of alles in de voormiddag, zou perfect zijn voor de pendelaars die afhankelijk zijn van slechte busverbindingen ;). Echte mannen geraken altijd wakker, slaaptekort of ni!

pidot
Posts: 30

Post#45 » Wed Sep 17, 2008 12:42 pm

Pieter Belmans wrote:Ik dank allen die Bedrijfseconomie en ondernemerschap willen studeren, daardoor is Lineaire algebra pas om kwart over 4 en zit 'k ne ganse namiddag te niksen :P.

Lees: er is vanochtend een update gebeurd aan de roosters en ge kunt het keuzevak nu dus ook echt kiezen.
haha, das wel snel verandert eigenlijk.

Return to “2de Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 57 guests